HTML

Friss topikok

Újabb karácsonyi SMS-ek, üzenetek

2009.12.19. 13:18 bellini

Mielőtt lefekszel, tárd ki az ablakod, elküldtem hozzád az én angyalom. Egy pillanatra kérlek, figyeljetek reá, mert a nevünkben Boldog, Békés Karácsonyt kíván!

Három napja díszítek, Csípje meg a kánya, Majdnem belefulladtam a kiömlő gyantába. Nagyzolni akartam, de látom rosszul tettem, hogy lucfenyő helyett az idén Mamutfenyőt vettem! Boldog Karácsonyt!

Távolság már nincsen, új idők járnak, huncut kis angyalkák SMS-ben szállnak. Szeretetet visznek, sok szép üzenetet, Boldog Karácsonyt így kívánok nektek!

Csillagszóró szórja fényét, kíván melegséget, békét. Angyalka száll házatok felett, hogy hozzon egy üzenetet. Békés, Boldog Karácsonyt Kívánok, Nektek!

Itt a Karácsony, hó lepi a tájat. Szeretettel, boldogsággal tölti meg a házat! Áldott Karácsonyi Ünnepeket Kívánunk!

Erdő szélén ezüst fenyő, havas ággal büszkélkedő, őz és nyuszi körbejárja, tekintetük megcsodálja. Képzeld el, hogy ott állok és Boldog Karácsonyt Kívánok!

Jégvirág költözzön mindegyik ablakba, gőzölgő kalácsból jusson az asztalra. Legyen sok ajándék, szívemből kívánom, s hogy gazdagon, örömökben teljen a Karácsony!

Szálljatok le betlehemi angyalok! Zörgessetek
ma este meg minden piciny ablakot, s házikókba, palotákba egy örömet
vigyetek: Boldog Békés Ünnepeket!

Még többet találsz itt >>>

Szólj hozzá!

Címkék: sms karácsony hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr241608857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása