HTML

Friss topikok

Fresh Andi újra levetkőzött

2008.10.30. 09:53 bellini

Újra ledobta ruháit Fresh Andi. A Fresh együttes énekesnője második alkalommal mondott igent a Playboy felkérésére. A magazin novemberi számában mutatja meg bájait.

"Felhívtam Tatarek Rezső személyi edzőt, aki a Sztárbox című műsorra készített fel. Két héten keresztül napi kétszer súlyzós edzést tartottunk, és Rezsővel még bokszoltunk is. Napokig fehérjeturmixokon éltem, de megérte. Nem hittem a szememnek, amikor összehasonlítottam a korábbi képsorozatot a mostanival. A huncut fiatal lányból igazi nővé értem a négy év alatt" - mondta büszkén Andi.

"Nem tartom magam szégyellősnek, gyakran járkálok meztelenül a lakásban is. De amikor le kellett venni a melltartómat, elszégyelltem magam, hiszen az ember nem szokott idegenek előtt vetkőzni. De hamar feloldódtam" - tette hozzá.

hirado.hu

Szólj hozzá!

Címkék: celeb bulvár pletyka sztár énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr12740037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása