HTML

Friss topikok

VÁLOGATÁS - Ovizsúr

2008.04.11. 18:20 bellini

Március 25-én egy fantasztikus gyereklemez került a boltok polcaira! Végre megérkezett az első olyan lemez, amelyen a klasszikus gyerekdalokat diszkó ritmusban hallgathatják az ovisok.

A cím magáért beszél: az Ovizsúr egy olyan album, mely nélkül nincs többé jó születésnapi buli és óvodás rendezvény. A legkisebbek is úgy táncolhatnak, bulizhatnak, mint a nagyok! Aki egyszer meghallgatta ezt a CD-t, nem tudja az óvodás korosztály zsúrjait elképzelni a Bújj-bújj zöld ág vagy a Boci-boci tarka diszkó verziója nélkül!

12 klasszikus gyermekdal diszkó ritmusban – ez a válogatás nem hiányozhat egyetlen ovis buliból sem.

Az albumon az alábbi dalok hallhatók:
1. Egyveleg (Zsipp, zsupp – Húzz, húzz engemet – Töröm, töröm a mákot – Kicsi vagyok én – Höc-höc katona – Gyí paci, paripa – Ilyen cica mellett)
2. Bújj-bújj zöldág
3. Boci-boci tarka
4. Elvesztettem zsebkendőmet
5. Kösd fel Örzse
6. Mókuska
7. Én kicsike vagyok
8. Pál, Kata, Péter
9. Ennek a kislánynak
10. Virágéknál ég a világ
11. Süss fel nap!
12. Egyveleg (Ég a gyertya, ég – Sétálunk – Lóg a lába – Hinta, palinta – Debrecenbe kéne menni)

Wagner - Magneoton

Szólj hozzá!

Címkék: média magyar album megjelent

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr50421603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása