HTML

Friss topikok

Felhagy Jennifer Lopez a J-Lo névvel

2007.07.03. 11:56 bellini

Jennifer Lopez énekesnő és színésznő szemétbe dobja a J-Lo megnevezést, mert az valamilyen szinten rontja a róla kialakult képet.

A 37 éves énekesnő elmondta a J-Lo szó csupán szórakozásból jött létre, de idővel a dolgok elfajultak és valami „esztelenség” lett belőle.

Lopez azt is elmondta, hogy a közeljövőben új filmben alakít majd és a zenében is kiad egy két új dolgot.

„Ha csakis a pénzre koncentrálsz nem jutsz sehova. Ha a pénz a hajtóerőd egy felületes ember leszel.” – tette még hozzá Jennifer Lopez, és valószínűleg tudja mit beszél, hiszem Maid in Manhattan és The Wedding Planner című filmjeivel rengeteg pénzt kaszált.

1 komment

Címkék: celeb bulvár pletyka színész sztár énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr17110684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kocsis klaudia 2008.03.25. 19:16:49

Ez a maid in manhattan nekem nagyon tetszik .És azért tetszik nekem ez a fílm mert az a jóképü pasi nagyon jól néz ki. És kérlek valamien módon kűld el ezt a videót nekem dvd-én.Mert tetszik nekem az a pasi. Azt a dvd-ét kűld el nekem amibe jannifer lopez szerepel.puszillak tikteket kocsis klaudia
süti beállítások módosítása