HTML

Friss topikok

Csapó Virág úgy koldulta össze a vacsorához valót

2008.10.02. 12:19 bellini

Nem volt könnyű dolga Csapó Virágnak, a Hal a tortán csütörtöki vendéglátójának. Mivel se lakáskulcsa, se pénze nem volt, ezért úgy koldulta össze a vacsorának valót, majd betört a saját lakásába.

A barátnőm elvitte a gyerekeimet a Balatonra aznap reggel, amikor én főztem a Hal a tortán vendégeinek. Csakhogy az én autómmal mentek, amiben bent maradt a táskám, benne az összes pénzem és kulcsom. Elég nehéz helyzetbe kerültem”-, emlékszik vissza a színésznő, aki azonban feltalálta magát. „Szerencsére sok az ismerősöm, ezért tőlük összeszedtem a hozzávalókat. A pizzériából szereztem zöldségeket, az italokat pedig hitelbe hoztam el, így tudtam főzni. Csakhogy a lakásomba még mindig be kellett jutnom valahogy. Végül betörtem, hogy még időben elkészüljek.”
 

Virág nagyon finom vacsorát készített, de a körülmények megint nem voltak a segítségére. „Görög estét szerveztem a kertben igazi görögtűzzel. Direkt előre megkérdeztem a meteorológiai szolgálatot, hogy milyen idő lesz aznap, és a szakemberek verőfényes napsütést ígértek, ezért eszembe sem jutott, hogy eső is eshet. Ennek ellenére, amint elkészültem a vacsorával, és megterítettem, elkezdett dörögni az ég, és villámlott is. Szerencsére a görögtüzet még végig nézhettük úgy, hogy nem esett az eső.”

Ezután azonban többször is leszakadt az ég, aminek köszönhetően a vendégek fel-alá rohangáltak a kert és a ház között. „Legalább háromszor, vagy négyszer kellett megkérnem a vendégeimet, hogy fogják az evőeszközeiket és tányérjaikat, és meneküljenek az eresz alá. Végül feladtuk, és állófogadást rendeztünk a lakásban. Szerencsére a vendégeim nagyon lazán kezelték a helyzetet, úgyhogy nem éreztem rosszul magam.”

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv show celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr34692307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása