HTML

Friss topikok

Körtvélyessy Zsolt kettős életet élt

2008.09.29. 11:20 bellini

Körtvélyessy Zsolt személyisége meghasadt azon a napon, amikor ő főzött a Hal a tortán vendégeinek. A színész ugyanis egész nap Hoffer Józsi bőrébe bújva vásárolt, főzött és udvarolt.

 
Körtvélyessy Zsolt, a Hal a tortán hétfői vendéglátója Hoffer Józsiként várta vendégeit. A Barátok közt egykori főszereplője belehelyezkedett egykori karakterébe, és úgy vásárolt, viselkedett és udvarolt, ahogyan Hoffer Józsi tette volna. „Egész nap Hoffer Józsit alakítottam, ami néha egészen különleges helyzeteket hozott. Hoffer ugyanis hevesebb vérmérsékletű, mint amilyen én vagyok. Így időnként, amikor Somorjai Tibor és Halász Gábor összevesztek, odacsaptam az asztalra, holott Körtvélyessy Zsolt nem tette volna.”
 

Ráadásul a színész Hoffer Józsiként még udvarolt is. „Én nős ember vagyok, tehát nem szoktam nőket hódítani, Józsi azonban özvegy, így ő minden módon tehette a szépet Komonyi Zsuzsinak. Először megakadályoztam, hogy Zsuzsit Halász Gábor medencéjébe dobják, majd verseket duruzsoltam a fülébe.” A színész felesége azonban nem értette félre a tréfát, és nem féltékenykedett az urára. „A feleségem színésznő, így megértette, hogy ez az egész játék, és nincs oka haragudni.”

 

Annak ellenére, hogy Körtvélyessy Zsolt nem szokott főzni, mégis szinte gond nélkül elkészítette a vacsorát. Csak a levessel akadtak gondjai, először ugyanis elrontotta receptet, ezért az egész procedúrát újra kellett kezdenie. „Szó szerint mentem a levesbe, de másodjára már sikerült ez a fogás is.”

 

Zsolt nem kért segítséget, csupán a felesége és az édesanyja fotóját tette ki a konyhába, és ezekkel társalogva készítette el a menüt. „Csak az okozott nehézséget, hogy teljesen elfáradtam. Reggel tíztől hajnali fél háromig tartott a vendégség, majd további két órába telt, mire rendet tettem. Így végül ötre kerültem ágyba. De nem bántam, mert jól esett a régi barátokkal nosztalgiázni. Akárkivel nem is ültem volna egy asztalhoz, de ez a társaság nagyon szimpatikus volt.” A vacsora alatt feltűnt a Barátok közt elengedhetetlen állandó szereplője, Berci kutya alteregója is, aki jelenlétével emelte az est fényét.

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 tv show hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr45686903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása