HTML

Friss topikok

Sírva fakadt Esztergályos Cecília

2008.08.26. 09:55 bellini

Esztergályos Cecília nagy várakozásokkal indult neki a Hal a tortán forgatásának, de nehezen oldódott fel. A színésznő nem érezte túlságosan jól magát a Hal a tortán forgatásának első pár napján, hétfőn kapta az első övön aluli ütést, kedden – amikor ő látta vendégül a többieket – még sírva is fakadt, mert úgy érezte, megbántották… Dér Heni és közötte valóban kissé éles szóváltások zajlottak, de a helyzet szerencsére megoldódott, Cecília pedig péntekre már remekül szórakozott, és pozitív érzésekkel zárta a hetet.

Nem sikerült túl jól Esztergályos Cecília vacsorája, hiába készülődött egész nap lelkesen a művésznő, négy fogásból csak egyetlen egy ízlett a vendégeknek. Cili elárulta, első nap boldogan és nagy reményekkel készült a hétre, de az nem olyan volt, amilyennek elképzelte, ezért hétfőn és kedden nem érezte magát túlságosan jól.

„Az én vendégségem volt a mélypont. Aznap még röpködtem délelőtt, boldogan készülődtem, de semmi nem akart sikerülni. A menümből csak egy étel sikerült jól, a másik három nem, ez elkeserített. Megbántva éreztem magam, kiborultam, még sírva is fakadtam…” – magyarázta a színésznő, akit társai végül megvígasztaltak, önmagára azonban csak másnap talált.

„A negyedik és az ötödik estére kilábaltam a hullámvölgyből, és onnantól kezdve nagyon jól éreztem magam!” – újságolta boldogan.

Cili nagyon lelki ember, és bántotta, hogy a hét elején többször is összeszólalkozott Dér Henivel, akit végül – a többiekkel együtt – nagyon megkedvelt. Ők ketten ugyan különböző emberek, de az ellentétek végül mégiscsak vonzották egymást…

Esztergályos Cecília főztje kedden, 20:15-kor kerül adásba a TV2 Hal a tortán című műsorában!

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 sztárok celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr17633369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása