HTML

Friss topikok

Kapom az ajánlatokat

2008.06.25. 14:38 bellini

Na nem kell semmi rosszra gondolni. Csupán két napja kapom a jobbnál jobb internetes ajánlatokat. Tegnap kaptam egy levelet valami tárhelyszolgáltatótól, hogy milyen hiper-szuper ajánlatuk van. Elhiszem, biztos jó az ajánlatuk, de én köszönöm, maradok a réginél, egyelőre. Hiszen én márkahűséges vagyok, vagy mi a szősz. Ma meg kapok ismét egy másik internetes ajánlatot, ezúttal keresőoptimalizálási lehetőségeket kínálnak nekem. Ez is szuper lehet. Csak honnan tudják az e-mail címem, és vajon melyik honlapomra gondoltak ? Ezt nem írták meg. De szivesen várom a többiektől is az ajánlatokat.
Amúgy meg lejárt életem legnehezebb (legszebb ???) hat éve, és végre megszabadultam egy nagy gondtól, ami még jól is sikerült. Mert hát ugye sosem lehet tudni az életben, mikor kérik az egyetemi diplomát.
A tegnap meg felvitték a cukorkámat. Senki sem akarja megérteni, mindenki azt mondja keressek magamnak más munkahelyet. Én meg csak folyton hangoztatom, hogy nem, és nem. Nem azért küzdöttem két évet, hogy most hagyjak csapot-papot, a siker küszöbén (???) és váltsak. Akkor minek volt jó ez, és amúgy is én szeretem az internet világát.
Más. Amikor már azt hittem, hogy nem olvas senki, hát mégis rájöttem, hogy DE. Felraktam ma ugyanis egy cikket, de még jóformán rá sem nyomtam a Publikál gombra a Mouse-t, Gus már commentelt is. Üzenem, hogy gyors vagy Gus :D
Figyelem, ez most egy kivételes bejegyzés volt, olyan EGO blog vagy mi a szősz. Ilyent sem írok gyakran.

2 komment

Címkék: ego

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr49538842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gus · http://gus.freeblog.hu 2008.06.25. 21:29:47

pedig írhatnál sűrűbben ilyet.

bellini · http://doily.hu 2008.06.26. 07:22:22

Volt olyan időszak, amikor szerettem volna ilyet is írni, de aztán letettem róla. Annak nagyon nem itt a helye.
süti beállítások módosítása