HTML

Friss topikok

A Nokia egyszerűsítette a mobilhirdetést a Nokia Hirdetési Szövetség elindításával

2008.06.19. 15:00 bellini

A Nokia bejelentette a Nokia Hirdetési Szövetség elindítását, amely egyszerűbbé teszi a mobilhirdetéseket a márkahirdetők számára. A program egyesíti a vezető mobilmarketing megoldásokat – mint például a kuponokat, a helyfüggő targetálást és a képfelismerést – a legújabb technológiákkal, azért hogy a hirdetők még egyszerűbben érjék el és nyerjék meg a fogyasztókat. Így most már a különböző márkák együtt dolgozhatnak a Nokiával, hogy a Nokia Media Networkön (Nokia Médiahálózaton) történő mobilhirdetés hatótávolsága és a legújabb mobiltechnológiák összekapcsolásával növelhessék kampányaik hatékonyságát.

„A valóban integrált hirdetés megvalósításához elengedhetetlen, hogy a legnagyobb márkák hasznát vehessék egy sor mobilszolgáltatásnak. A Hirdetési Szövetség összegyűjti a leginnovatívabb technológiákat a piacon, és bizalmat alakít ki azokban a márkákban, amelyek használni akarják őket” – mondta el Scott Heron, a Wunderman digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója.

A Szövetség tagjai kapcsolatban állnak a Nokia Media Networkkel, ami lehetővé teszi, hogy a márkák egyetlen Nokia felhasználói felületen keresztül tervezzék, megvalósítsák és mérjék mobilhirdetési kampányaikat. Az induláskor vállalatok egész sora lett a szövetség igazolt tagja, beleértve az i-movot, a Mobile Acuity-t, a Mobiqá-t, és a uLocate-et, míg számos további tag a tesztelés fázisában van. Az autóipartól kezdve a szórakoztatóiparig több vezető márka épített fel kampányokat a Nokia Hirdetési Szövetség segítségével.

„Ahhoz, hogy a mobil üzletágban sikereket érjünk el, sokkal többre van szükség, mint csupán egy bannerre. A márkáknak lehetőségük van intenzív és lebilincselő élményeket nyújtani a felhasználóknak. A szövetség hozzáférhetővé tesz a márkák számára egy sor új mobilhirdetési élményt egyetlen hivatalos kereskedőtől” – nyilatkozta Mike Baker alelnök, a Nokia Interaktív Hirdetésért felelős vezetője.

A Nokia Interaktív Hirdetés mindazt nyújtja a márkák számára, amire szükségük van ahhoz, hogy összekapcsolódjanak a mobilfelhasználókkal és megnyerjék őket. Például:

- A Nokia Media Network, melynek segítségével több millió mobilfelhasználó érhető el a több mint 100 kiemelt mobil-kiadón, szolgáltatón, és a Nokia tulajdonain történő hirdetésen keresztül.

- A Nokia Interaktív Megoldások, amely nagy hatásfokú mobilkampányokat hoz létre a márkák részére: a bannerektől kezdve, a mobil internetoldalakon és a helymeghatározókon keresztül a mobilkuponokig, valamint a „click-to-call” és egyéb fejlett mobiltechnikáig.

Szólj hozzá!

Címkék: mobil kütyü nokia

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr35529243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása