„A valóban integrált hirdetés megvalósításához elengedhetetlen, hogy a legnagyobb márkák hasznát vehessék egy sor mobilszolgáltatásnak. A Hirdetési Szövetség összegyűjti a leginnovatívabb technológiákat a piacon, és bizalmat alakít ki azokban a márkákban, amelyek használni akarják őket” – mondta el Scott Heron, a Wunderman digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója.
A Szövetség tagjai kapcsolatban állnak a Nokia Media Networkkel, ami lehetővé teszi, hogy a márkák egyetlen Nokia felhasználói felületen keresztül tervezzék, megvalósítsák és mérjék mobilhirdetési kampányaikat. Az induláskor vállalatok egész sora lett a szövetség igazolt tagja, beleértve az i-movot, a Mobile Acuity-t, a Mobiqá-t, és a uLocate-et, míg számos további tag a tesztelés fázisában van. Az autóipartól kezdve a szórakoztatóiparig több vezető márka épített fel kampányokat a Nokia Hirdetési Szövetség segítségével.
„Ahhoz, hogy a mobil üzletágban sikereket érjünk el, sokkal többre van szükség, mint csupán egy bannerre. A márkáknak lehetőségük van intenzív és lebilincselő élményeket nyújtani a felhasználóknak. A szövetség hozzáférhetővé tesz a márkák számára egy sor új mobilhirdetési élményt egyetlen hivatalos kereskedőtől” – nyilatkozta Mike Baker alelnök, a Nokia Interaktív Hirdetésért felelős vezetője.
A Nokia Interaktív Hirdetés mindazt nyújtja a márkák számára, amire szükségük van ahhoz, hogy összekapcsolódjanak a mobilfelhasználókkal és megnyerjék őket. Például:
- A Nokia Media Network, melynek segítségével több millió mobilfelhasználó érhető el a több mint 100 kiemelt mobil-kiadón, szolgáltatón, és a Nokia tulajdonain történő hirdetésen keresztül.
- A Nokia Interaktív Megoldások, amely nagy hatásfokú mobilkampányokat hoz létre a márkák részére: a bannerektől kezdve, a mobil internetoldalakon és a helymeghatározókon keresztül a mobilkuponokig, valamint a „click-to-call” és egyéb fejlett mobiltechnikáig.