HTML

Friss topikok

Újságírói baki vagy mi ?

2008.04.27. 09:19 bellini

Nemrég megírtam egy bejegyzést az FHM toplistájáról. Azaz a 2008-as év legszebb nőinek toplistájáról. Szemezgetve az internetes sajtótermékek között nagyon sok helyen lettem arra figyelmes, hogy a toplistát egyes forrásokban teljesen félreértelmezték.

Amikor először megláttam a szavazásról szóló híranyagot, akkor az volt az első, hogy rákerestem az FHM.com-ra, meg akartam nézni, hogy valójában készült ilyen felmérés, és hogy természetesen milyen szépségek kerültek fel a listára.

És igen, valóban kiadták, csak teljesen más sorrendbe, értem ezalatt a toplistán szereplő neveket. Na jó, Megan Fox-ot mindenki eltalálta, de sok helyen a második helyezett nevénél nem Jessica Alba, hanem Jessica Biel szerepelt.

Holott ha megnézed az FHM toplistáját akkor világosan kitűnik, hogy Jessica Alba a második helyen szerepel, míg Jessica Biel csupán a 13.

Az újságírók néha követnek el bakikat.

2 komment

Címkék: web internet bulvár toplista nők

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr76443963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SJ · http://sj.acts.hu/ 2008.05.03. 21:47:46

Nekem Biel kisasszony jobban tetszik :-)

bellini · http://doily.hu 2008.05.03. 21:51:58

Szerintem Megan Fox jogosan nyerte el az első helyet, hiszen valóban gyönyörű.
süti beállítások módosítása