HTML

Friss topikok

Megkaptam a Bellini gyűrűmet

2008.03.21. 14:02 bellini

A napokban megkaptam a Bellini feliratú gyűrűmet. Már vagy két éve nem volt az ujjamon. Anno még mikor volt "rendes" melóm akkor hordtam, jó stresszölő volt, amikor valaki felidegesített folyton azt forgattam. Aztán már idegesített és leraktam. Valahogy nem tudok ékszereket hordani, egy idő után idegesítenek. Nyakláncot is most kezdtem el hordani, ezelőtt mindig fojtott meg, eddig még nem fulladtam meg, pedig már fél éve hordom. A gyűrű is visszakerül azujjamra, csak az a baj, hogy megint le vagyok fogyva, de erősen. Csak a jobb mutatóujjamon marad meg a gyűrű, a többiről mind leesik.

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr9390886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása