HTML

Friss topikok

Húsvéti locsolóversek fiataloknak

2008.03.20. 17:43 bellini

Kelj fel párnádról szép ibolyavirág,
Tekints ki az ablakon, milyen szép a világ.
Megöntözlek gyorsan a harmat friss illatával,
Teljen a talicskám sok szép piros tojással.

Én kis kertészlegény vagyok,
Locsolkodni járogatok.
Ha nem adnak garast
Levágom a csupasz nyakú kakast!

Asztalon egy üveg dzsem
Engedje hogy locsol-jam.

Zöld erdőbe jártam,
Magas fára másztam.
Szétrepedt a nadrágom,
Kilátszott a tojásom.
Közte volt a locsoló,
Nem volt benne a dugó.
Szabad-e locsolni?

Én vagyok a húsvéti nyúl,
A fülem meg jól lekonyul.
Mert én vagyok a húsvéti nyúl!

Zöld erdőbe jártam,
Zöld levelet láttam.
Elszívtam!
Bejött!

Pajtában egy szürke ló
Én vagyok a locsoló!

Itt a tavasz ittam újra,
Locsolót vár minden … kislány.
Erdő között susog a nád,
Had locsolom meg a … kezedet.
S hogy elhervadj azt nem hagyom,
Előkapom … nagy locsolómat.

Kölnivíz az illat őre,
Nem használom olcsó nőre.
Ettől a bőr el nem aszik,
Főleg hogyha sokat … sétál.
Bőre ettől nem lesz durva,
Ezt használja minden … kislány.

Sivatagban megy a teve,
Tele van a töke vele.
Nálam van a töke leve,
Megöntözhetlek-e vele?

Kezemben kölni,
Nem szoktam tökölni.
Szabad-e fröcsölni?

Bőrből van a locsolóm,
Nem kölni van benne,
Ha én azt most elővenném,
Nagy röhögés lenne!
De én ezt nem teszem,
Mert kezemben kölni.
Locsolni jöttem,
Nem pedig tökölni!

Zöld erdőben jártam,
Elszállott egy sirály,
Locsolkodni jöttem,
Hö, király!

Zöld a moha, zöld a páfrány,
Meglocsollak házisárkány!

Van nekem egy kis pacsulim,
Leloccsintom magát,
Ha egy kicsit mázlija van,
Szeretni a szagát.

Egy gondolat bánt engemet,
Elfeledtem versemet.

Szép idő van jó idő van,
Vigyorog az ég is,
Adjanak egy deci rumot,
Hadd vigyorgok én is!

Piros tojás fehér nyuszi,
De ez mind csak maszlag,
Gyere kislány meglocsollak,
Oszt utána … meglátjuk!

Zöld erdőben jártam,
Elfogott az imádat,
Ide szálltam rögvest hozzád,
Hogy meglássam … a lelked.

Éles sarok kezdő törés,
Bordástengely reteszkötés,
Csapsurló s tangens roval,
Megjöttem a locsolóval.

Locsolni jöttem nem titkolom,
Szép szokás ez így gondolom,
Múljon vizemtől a téli álom,
Bizony most én ezt kívánom!
Ha a hatás múlik is esztendőre,
Ígérem én itt leszek jövőre.
S nem adok az illendőre,
Locsolok én nyakra főre.

Nem tagadom lusta ember vagyok,
De a virágot kedvelem akár a nagyok.
De a virágok közül csak egyfajtát ismerek,
Mely azt mondja évi egy locsolást igényelek..
Itt van már az idő nem késlekedem,
S ha szabad máris intézkedem.

Nem vagyok és liberális,
Ezért vagyok ideális.
Szabad-e locsolni?

Locsolhatok? Szomjas vagyok!

Sivatagban él a teve,
Locsolkodni jöttem, hehe!

Zúg a traktor, szánt az eke,
Elvtársnő permetezhetek-e?

Szólj hozzá!

Címkék: vers ünnepek vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr13389626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása