HTML

Friss topikok

Humoros húsvéti locsolóversek

2008.03.20. 17:45 bellini

Húsvét van, odakinn mosolyog az ég is,
Adjanak egy ezrest, mosolygok majd én is!

Van nekem egy locsolóm,
Nem kölni van benne.
Ha én azt itt elővenném,
Nagy sikoltás lenne!

Ákom, bákom berkenye,
szagos húsvét reggele.
Leöntjük a virágot,
visszük már a kalácsot!
Szabad-e locsolni?

Zöld a moha, zöld a páfrány,
Megöntözlek házisárkány!

Ól sarkában disznó röfög,
meglocsollak aztán mögyök!

Kossuth-téren jártam,
nagy tömeget láttam.
Nem akart oszolni.
Szabad-e locsolni?

Az én locsolómra
Két tojás van festve!
Hogyha azzal meglocsollak,
Elmehetsz majd GYES-re!

Szép virágszál! Lábad köze
Többet ér, mint Rábaköze!
Fel a szoknyát,
Le a bugyit,
Hadd locsolom meg a nyuszid!


2 komment

Címkék: vers ünnepek vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr65389628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomi 2008.03.23. 18:39:35

szar fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj

Kornél 15 2009.03.23. 06:19:27

Jók ezek a versek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása