HTML

Friss topikok

Saját hírportált indított az RTL Klub, rtlhirek.hu néven

2008.03.13. 09:47 bellini

Saját hír portált indított az RTL Klub csatorna, rtlhirek.hu néven, olvasom a hirek.prim.hu oldalon. Kíváncsian kattintok a linkre, azonban csupán egy error jön be, kicsit hamarabb megelőzte a hír az üzembe lépést. De nagyon kíváncsian várom már az új oldalt.


















Tulajdonképpen már működik az oldal, a bejegyzés után két perccel már bejött nekem is, úgy hogy visszaszívom az amit előzőleg írtam.
Első ránézésre nagyon tetszik, szép design, jó az átláthatósága. Ami picit zavaró lehet, az az oldal betöltése, nem tudom másoknál hogy jön be, de az én internet kapcsolatommal elég lassan hozza be a főoldalt. Annak örülök, hogy ilyen oldalt hozott létre az RTL Klub, mert így az is megnézheti a híreket, aki nem tudta a TV készülék előtt megnézni. Viszont amit megfigyeltem, hogy nem minden cikknél van feltöltve még a videó, legalábbis volt olyan aminél én nem láttam videót, habár a cikk úgy volt feltüntetve. Gondolom ez azért is van így, mert rengeteg videót kell még feltölteniük.
Nektek, hogy tetszik ?
Nekem elsőre tetszik, várom a folytatást.

rtlhirek.hu

1 komment

Címkék: média tv web internet magyar hír csatorna

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr90378948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Bernadett 2008.04.07. 14:48:32

Ezerintem nem lenne az iskolákban annyi erőszak, ha a szülők kicsit komolyabban vennék a dolgukat. és nem mindíg a gyermeknek adnának igazat.
süti beállítások módosítása