HTML

Friss topikok

Baby Gaby új klipet forgatott

2008.03.04. 19:54 bellini

Baby Gabi leforgatta legújabb videoklipjét a májusban megjelenő új lemezéről. Gabi az elmúlt 10 év alatt rengeteg videoklipet forgatott, hiszen a Baby Sisters csapattal 10 klippel jelentkeztek és mint szóló énekesnő most ismét a 10. klipet forgatta. A könnyűzenei pálya köztudottan nehézségekkel küzd, így egyre kevesebb lehetőség van arra, hogy nagy költségvetésű klipet forgasson egy –egy előadó. Baby Gabi a mostani forgatáson a rendező szerepét is betöltötte, hiszen saját maga álmodta meg a történetet és a technikai részét is saját maga szervezte le.

- Ez az első olyan klipem ,ahol nem szimplán szerepelnem kellett, hanem minden apró részletért én voltam a felelős.  Nem egy konkrét stábbal dolgoztam, hanem a barátok segítetek, a díszlettől, a helyszín választáson át egészen az ruha és paróka viseletig, valamint  összeszerveztünk egy „Baby Gabi forgató csapatot”, akik természetesen külön - külön profi szakemberek és az én vezénylésem mellett történt a forgatás

A hamarosan látható  videóklip forgatásán csak úgy röpködtek a poharak. - A két táncosom Tufa és Gyufa a szórakozóhely pincérei. Még el sem kezdődött a forgatás Tufa már elejtette a tálcát. Folyamatosan törtek a poharak, én is levertem egy párat és a mixer sem kímélte őket - emlékezett Gabi a forgatásra. Az énekesnő minden jelenetben máshogy néz ki. Olyan lesz mint a kaméleon, folyamatosan átváltozik. Látható lesz fekete kleopátra hajjal, nagy, vörös fejkoronával és hatvanas évekbeli frizurával is - A klip röviden arról szól, hogy van egy párom, akivel éppen egy szép estére készülődünk, de kap egy telefont és elmegy. Én elalszom, és azt álmodom, hogy egy bárban vagyok, ahol egész idő alatt fiúkat igyekszek felcsípni. Egyik sráccal sem sikerül csókolózni, mert mindig közbejön valami - mesélte az énekesnő. - Természetesen a klip végén hazajön a párom és felébreszt egy szál rózsával - avatott be minket Gabi.

Szólj hozzá!

Címkék: média celeb magyar bulvár sztár videoklip énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr13365669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása