HTML

Friss topikok

Gáspár Laci nem adta el válási történetét

2008.02.13. 10:38 bellini

A mai napon a Blikk c. napilapban megjelent cikkel ellentétben, Gáspár László magánéletének történtetét nem adta el senkinek. A Claudia Show-val kötött szerződése 0, azaz nulla forintról szól, semmilyen ellenszolgáltatást nem kért és nem is kapott cserébe.
A Show-val Gáspár László január 29.-én kötött szerződést, melyet a szerződésen kívül elektronikus levelezés is bizonyít.
A megegyezés két nappal azelőtt történt, hogy a Blikk napilap először megírta szakításának hírét.
 
"Döbbenten állok a megjelent cikk előtt és nagyon remélem, hogy az ilyen nyilvánvaló, égbekiáltó hazugságot nem hiszik el az emberek. Természetesen ügyvédhez fordulok, hiszen amellett hogy egy szó sem igaz abból, hogy pénzért mentünk el a Claudia Showba, engem meg sem kérdezett az adott lap. Ráadásul olyan stílusban, olyan megalázóan írtak rólam, mintha egy pénzéhes, gonosz ember lennék. A napilap már az első híradásban is elferdítette a tényeket, majd miután nem nyilatkozhattam nekik, úgy tűnik, szó szerint hadjáratot indítottak ellenem. Mindig készséges voltam az adott lappal, mindig mindenben rendelkezésükre álltam, nem értem miért tették most ezt velem. Nagyon remélem, hogy befejeződik ez a borzasztó kálvária végre, mert két hét alatt teljesen tönkretettek engem és a családomat is." - nyilatkozta Gáspár Laci
 
A műsor producere, Kovács Kristóf elmondta:
 
"Nagyon sajnálom a történteteket, Gáspár Lászlóval kötött szerződésünk 0, azaz nulla forintról szól, semmilyen ellenszolgáltatást nem kért és nem is kapott azért, hogy a Claudia Show-ban nyilatkozik. A történetükkel ők kerestek meg engem és január 29-én, a botrány kirobbanása előtt leszerződtünk."
 
Gáspár László elmondta továbbá:
Az elmúlt hetek találgatásai az egész családot nagyon megviselték. Valóban fél éve költözött el tőle felesége, erről mesélnek a mai Show-ban, de ezt is csupán azért teszik, mert tisztában van vele, közszereplőként nem zárhatja ki a nyilvánosságot az életéből. Szeretett volna azonban elébe menni a pletykáknak, hogy megóvja családját az alaptalan rágalmaktól. Ezért döntöttek úgy feleségével, Gabival, hogy maguk mondják el valós történetüket - mindez természetesen a botrány kirobbanása előtt történt.

Szólj hozzá!

Címkék: celeb magyar bulvár énekes botrány sztár pletya

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr69337383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása