HTML

Friss topikok

Győzike helyett más énekelt a Romantic lemezein

2008.02.11. 09:44 bellini

A fiestás Knapik Tamása minap kiugrasztotta a nyulat a bokorból a VIVA Interaktív élő adásában. A zenész kijelentette, hogy a Romantic albumain nem Győzike énekli a vokálokat, hanem az a Kovács Antal, akivel közös produkcióval léptek fel az Eurovíziós Dalfesztiválon pénteken.

– Nem akartam botrányt okozni, csak fel akartam hívni a figyelmet, egy olyan művészre, aki már számtalan embernek okozott úgy örömet énekével, hogy éppenséggel nem is tudnak róla – mondta az adás után Knapik.
Ifj. Kovács Antal nem tagadta Knapik Tamás állítását.

– Tamásnak igaza volt, de én nem fektettem eddig se nagy hangsúlyt erre a dologra, mert akkor már megtehettem volna hamarabb is – kezdte nyilatkozatát Kovács Antal. – Négy Romantic lemezre írtam a roma szövegeket, és többnyire majdnem mindet én énekeltem fel, Győzike is közreműködött néhányban. Ezáltal a hangom széles körben ismertté vált, csak nem a saját nevemen, Valamilyen szinten zavart a dolog, de megértem ennek az üzleti és művészi ágát. Mivel azonban megállapodás nem született köztem és Győzike között arról, hogy erről nem beszélhetek, ezért nem tagadom, ha rákérdeznek – nyilatkozta lapunknak Kovács Antal, a világhírű Romano Drom vezetője.
Győzike alaptalannak érzi Knapikék állítását.
– Knapik Tamás szo..jon hanyatt! Velem akar címlapon szerepelni, az Eurovíziós dalfesztivál miatt. De megmondom én: negyven évesen ne oda menjen, hanem inkább nősüljön meg! Kovács Antal dolgozott velem, de ki is lett fizetve. Egyébként meg mindenki azt mond, amit akar! Én énekeltem, mind a négy Romantik lemezen – jelentette ki határozottan Győzike.

1 komment

Címkék: celeb bulvár pletyka botrány sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr68334584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norbi 2008.03.25. 15:01:18

Na a Győzike ne szólaljon meg. A Tamás legalább letett valami értelmes dolgot is az asztalra. Győző meg a hazugságaival adja el magát. Harminc akárhány évesen már lehetne Győző, vagy legalább Győzi. Győzike mintha egy 5 évesnek mondanám komolyan. Mondjuk lehet hogy sokszor úgy viselkedik. Na bocsi ha durva voltam. A világért sem akartam valami Győzike rajongót megsérteni. Téged meg igazán nem Győzi, ha ezt véletlenül olvasnád. De ez az én véleményem. Még valami a Győzinek igaza van a nősüléssel kapcsolatban. Megkomolyodhatna már, mikor akar gyereket a Tamás? Látni akarja felnőni a gyereket?
süti beállítások módosítása