HTML

Friss topikok

Ha zenéről van szó rémes vagyok

2008.02.09. 12:25 bellini

Mondjuk ki, hogy zene nélkül meghalnék. Nem is tudnám mit csinálnék nélküle, nálam folyamatosan megy valami. Ha nincs zene én már rosszul vagyok. Nem érzem jól magam. Sok zenei stílust szeretem, mégis a pop áll legközelebb hozzám, de kimondani nem mondom, hogy na most ezt szeretem. Ami megtetszik az mind jöhet.

Pl. most kaptam egy tucc-tucc zenét, már vagy két órája nyomom itt a gép előtt, a múltkor pedig Gwen Stefani Early Winter című dalát hallgattam fél napon át. Van olyan zene amit első hallásra nem szeretek, aztán több meghallgatás után kifejezetten nem szeretek, és mégis kis idő elteltével nagyon megszeretem. Dancs Annamari operett albumát szinte egy egész héten át hallgattam.

Ki érti ezt ? Csak a zenét el ne vegyétek.

Szólj hozzá!

Címkék: blog zene blabla

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr32332288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása