HTML

Friss topikok

Heath Ledger meghalt

2008.01.23. 00:15 bellini

Holtan találták Manhattani otthonában Heath Ledger színészt, adja hírül az AP hírügynökség. A Túl a barátságon című film főszereplőjét 28 évesen érte a halál.

Apartmanjában holtan találták Heath Ledger ausztrál származású színészt. A rendőrség szerint a színész drogtúladagolásban hunyt el. Az NYPD szóvivője az AP hírügynökségnek elmondta, a színésznek masszázselőjegyzése volt apartmanjában. Amikor a házvezető értesíteni akarta a színészt, hogy a masszőr megérkezett, akkor talált rá a színész holtestére.

A házvezetőnő azonnal kihívta a mentőket, azonban azok már nem tudtak segíteni a színészen. A The New York Times szerint az apartman, ahol Ledger meghalt, Mary-Kate Olsen tulajdona.

„Mary Kate apartmanjában halt meg. Ez egy igen rossz hír. Valakit holtan találnak túladagolás miatt a saját lakásodban, az nagyon, nagyon rossz.” – nyilatkozta az Olsen lány egyik közeli barátja a People magazinnak.

Az ausztrál származású színészt 2005-ben Oscar díjra jelölték a Túl a barátságon című filmben nyújtott alakításáért. A filmnek köszönhetően ismerte meg későbbi partnerét, Michelle Williamst is, akivel közös gyerekük is született. A kislány, akit Matilda-nak neveztek el, 2005 október 28-án látta meg a napvilágot. Ledger és Williams 2007-ben szakítottak.

Ledger 1996-ban kezdte meg színészi karrierjét, amikor 17 éves volt, első szerepe egy ausztráliai TV sorozatban volt. 2006-ban a Warner Bros. bejelentette, hogy Ledger játssza majd Joker szerepét az új Batman filmben, amit azóta már el is készítettek.

9 komment

Címkék: esemény celeb színész hír sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr2308044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roz 2008.01.23. 09:19:32

Szerettem mint színész.... kár volt érte. R.I.P!

Erika 2008.01.23. 11:54:55

nemhiszemel, ő volt álmaim pasija, én még gyereket akartam tőle....:(:(:(:(

Barbie* 2008.01.23. 17:10:30

Én most itt azt nem értem, hogy a saját lakásában, vagy Mary-Kate Olsen lakás az, ahol meghalt...
Egyik kedvenc színészem....:S:(

Vera 2008.01.23. 17:27:09

Ma reggel feküdtem az ágyban és egyszer csak azt hallom, hogy Heath meghalt. Mondtam, hogy ez hülyeség, Ő nem lehet...de sajnos igen. Nagyon szomorú vagyok. Ő volt a kedvenc színészem. Egyszerűen, nem tudom felfogni a történteket... :'(:'(

Evetke 2008.01.23. 22:08:56

Engem speciel nagyon rosszul érintett! De ha jobban belegondoltok, kábítószertúladagolásban meghalni egy másik híresség lakásában... BIZARRR!

flying 2008.01.23. 22:50:42

hát... azért gyereket akarni tőle az erős, nem? :S meg ez a drogtúladagolás-ügy is.. tényleg bizarr.

thewkxar 2008.01.24. 02:10:47

Mary Kate a lakas tulajdonosa, de O lakott ott. Lenn van Downtown a 1st Street kornyeken.

Lea 2008.01.25. 16:26:19

Nagyon szomorú...ő volt az egyik kedvenc színészem..nagy kár érte..:(

Dom 2008.01.25. 19:01:29

Most olvastam az ujságban és el sem akartam hinni ezt az egészet... még most sem akarom tudomásul venni ... kár érte :'((((...szerettem..
süti beállítások módosítása