HTML

Friss topikok

Megújult a Velvet.hu

2008.01.19. 00:44 bellini

Új ruhát kapott a velvet.hu Index-es bulvársite. Első látásra nagyon bejön. A fejlesztők a pirosra és halvány kékre utaznak az oldal színvilágában, a tartalmi elemek is jól elkülöníthetőek, és természetesen hasonlít az index.hu designjához is, de ez egyáltalán nem válik hátrányává. Amikor tavaly az index.hu váltott új külsőt, kicsit csalódtam, azt hittem sokkal jobb lesz, de mostanra már úgy megkedveltem az új Indexet, hogy naponta szinte 20xor is meglátogatom. Hiába na, ilyen egy hírörült. Ellentétben az Index designváltásával a Velvet első ránézésre nagyon tetszik. Kicsit hiányolom, hogy nem húzták nagyon lefele az oldalt, de szerintem ez idővel nyúlni fog, és egyre több információt fognak majd a főoldalra kipakolni. Kíváncsi vagyok mi lesz majd a nagy szakik véleménye az új arculatról. Nekem tetszik. Nagyon.

Hajrá Velvet.

1 komment

Címkék: blog web internet hír blabla

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr47302890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása