HTML

Friss topikok

Jáksó és Koós Réka egy pár – legalábbis a hangstúdióban

2007.11.27. 12:01 bellini

Jáksó László és Koós Réka egy párt alkottak. Legalábbis egy rövid időre, amíg felvették első közös hangoskönyvüket. Jáksó Ádámot, míg Réka Évát testesíti meg első közös produkciójukban. A felvételen mindendketten remekeltek, hiszen egyiküktől sem áll távol a feladat. Elvégre Laci és Réka is valamilyen szinten a hangjával keresi a kenyerét. Mark Twain: Ádám és Éva naplója című műve annyira illett a két vicces személyiséghez, hogy úgy adták elő, mintha rájuk írták volna, s mindeközben remekül szórakoztak.

 

Sem Réka, sem Jáksó Laci nem készített még korábban hangoskönyvet. A feladat azonban egyikőjüktől sem állt távol, hiszen mindketten a hangjukkal „dolgoznak”. Réka mint színésznő, énekesnő, s nem utolsó sorban édesanya, nap mint nap rengeteget játszik a hangjával.

- Az én kis manócskám most lépett be abba a korba, hogy már érti, élvezi, s kifejezetten igényli a meséket – mondta Koós Réka. – Rozi annyira szereti a könyveket, hogy képes leülni a szoba közepére néhány könyvvel, s órákig csak nézegeti azokat. Ezt a könyvimádatot minden bizonnyal tőlem örökölte, nekem ugyanis lételemem az olvasás. Mark Twaintől nem ismertem ezt a művet, de annyira vicces, hogy teljesen feldobódtam a felvétel végére. Alig pár óra alatt felolvastam a történetet, s közben rengeteget nevettünk a hangoskönyv készítőivel.

Jáksó László elmondása szerint nagyon élvezte a felvételt.

- Egy hisztérikus, értetlen fickó monológját kellett előadnom. Nem is igazán kellett játszanom a hangommal, hiszen én magam is ilyen vagyok – mondta a Danubius Rádió műsorvezetője. - Nem vártak el lehetetlent a hangoskönyv készítői, annyit tudok játszani a hangommal, amennyit ez a mű igényelt. Egyébként én vagy a saját, műsorvezetői hangommal tudok jól dolgozni, vagy valami teljesen elmebeteg, földönkívüli hanggal. Szinkronban ilyen lehetetlen lényekkel volt már dolgom, s azt mondták, elég jól megoldottam.

Koós Rékát és Jáksó Lászlót Eitzenberger Balázs, a Rebeka és Panni Kiadó vezetője kérte fel a CD elkészítésére. A kiadó 1999-ben alakult, 3 éve készít hangoskönyveket. Tagjai a Hangoskönyv Egyesületnek és ők adják ki a Hangoskönyv Magazint is. Fő profiluk a gyermek és ifjúsági-, ismeretterjesztő kiadványok. A Rebeka és Panni könyvkiadó adja ki jelenleg a legtöbb Benedek Elek művet.

Szólj hozzá!

Címkék: média magyar pletyka színész hír sztárok celebek búlvár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr78243511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása