Új szórakoztató csatornát indít a Discovery
A Discovery Networks UK bejelentette, hogy 2008 január 8-ig felavatja Dmax TV nevű új, szórakoztató csatornáját, mely kábelen és szateliten keresztül lesz fogható, és a férfi közönségnek szól.Az új csatorna célja - melynek célcsoportja a 25 és 44 év közötti férfiak – hogy egy új célcsoportot toborozzon a Discovery Networks hálózatába.
A Dmax TV olyan dokumentumfilmeket sugároz majd mind a Deadliest Catc, mely egy horgászcsoport kalandjairól szól, vagy a Miami Ink, egy reality show, ami két tetováló művész életét kíséri nyomon.
A Dmax műsorkínálatában akció, kaland, dráma és lifestyle stílusok is szerepet kapnak, ezekkel a műsorokkal nemcsak a férfiakat akarják megcélozni, hanem a nőket is.
A Dmax TV Nagy-Britanniában a Sky 155 és a Virgin Media 197 kábeltévé társaság keretén belül lesz fogható, ugyanakkor egy weboldalt is üzembe helyeznek, ami 2008 január 2-ától sugároz majd.
A Discovery Networks az Animal Planet, a Discovery Channel és a Discovery Real Time csatornákat üzemelteti.
A nemzetközi sajtó szerint a Discovery Networks EMEA 20 alkalmazottjától fog megválni az elkövetkezendőkben, ami az alacsony reklámértékesítéseknek köszönhető.