HTML

Friss topikok

Dukai Regina megmutatja magát

2007.07.01. 14:55 bellini

Második alkalommal kérte fel a Playboy Dukai Reginát, hogy legyen a hónap nyuszilánya - írja a Napi Ász.

A modell igent mondott a felkérésre. Reginát előző, cukorbabás fotósorozata után most dögös rockerként, hangszerek társaságában fényképezték. - Azonnal igent mondtam, pedig tudtam, sokan támadnak majd, amiért megint levetkőztem - árulta el Regina. - Azonban ezzel nem sokat törődöm, ugyanis ha jótékonykodnék, akkor is belémkötne, aki akar. Csak a pozitív véleményekkel foglalkozom, például a hetvennégy éves nagyiméval, akinek nagyon tetszenek a képek - mesélte mosolyogva a lány. - Természetesen a párommal megbeszéltem a dolgot - szögezte le Dukai. - Hazudnék, ha azt állítanám, nem számít a pénz, de számomra fontosabb az elismerés. A siker érdekében megszokott sminkmesterrel és Nánási Pál fotóssal dolgoztam, bennük ugyanis vakon megbízom. A beállítások rendben voltak, és mindenki tiszteletben tartotta, hogy bizonyos pozíciókban, például oldalt fekvő, vagy négykézláb térdelő pózban nem szerettem volna viszont látni magam az újság hasábjain.
Napi Ász

Szólj hozzá!

Címkék: celeb bulvár pletyka sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr87109472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása