HTML

Friss topikok

Enrique Iglesias új albummal jelentkezik

2007.05.21. 14:33 bellini

Június 12-én mutatja be Enrique Iglesias áj albumát, Insomniac címmel, melynek első bemutató dala a Do You Know (The Ping Pong Song). A videoklippet már leforgatták, én ma láttam először a VH1 zenecsatornán, szerintem ebből is sláger lesz.

3 komment

Címkék: zene video youtube bulvár énekes sztár videoklip

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr6284656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szegedi Emőke 2007.08.03. 00:51:39

Szerintem is nagyon jó szám!

sisi 2007.08.13. 18:01:26

Nagyon szeretem Enrique-t,nem tom más hogy van vele.nagyon jó lett a Do you know? cimű klipja de egy kicsit szomorú.puszi minde enrique rajongónak

Ranika 2007.09.06. 21:06:40

Az előbb hallottam először, de nagyon tetszik...
süti beállítások módosítása