HTML

Friss topikok

Stohl András kórházban lábadozik

2007.09.22. 12:00 bellini

Stohl András a kórházban lábadozik. A színészt vasárnap engedik haza, fekvôgipsze pedig minimum 3-4 hétig rajta lesz, így addig kénytelen nélkülözni a munkát. Stohl lapunknak elárulta: nem véletlenül történt vele a baleset.

Stohl Andrást csütörtökön érte baleset a Tûzvonalban címû film forgatásán. A színész egy rossz mozdulat következtében teljes achilles -ínszakadást szenvedett, amelyet azonnal meg kellett mûteni. Stohl ma is borzongva emlékezik vissza a balesetre.
- Nagyon furcsa volt, felugrottam, és akkor azt éreztem, mintha áramütés ért volna. Nem fájdalmat éreztem, hanem mintha rázott volna az áram. Barátaimmal már elôfordult ilyen baleset, úgyhogy egybôl tudtam mi a helyzet. Szomorúságot éreztem, mert tudtam, hogy ez hosszabb kihagyást jelent- meséli a színész.

A Tûzvonalban Bordás ôrnagya pesszimista jóslatok szerint hat hétig, az optimisták szerint három-négy hétig lesz fekvôgipszben, utána kap majd járógipszet.
- Hiszek abban, hogy nem véletlenül történnek a dolgok. Nagyon fáradt voltam már, rengeteget dolgoztam, és nyilván azért történt ez a baleset, mert pihennem kell egy kicsit – tette hozzá Stohl András.
Stohl nyolc darabban játszik egyszerre a Nemzeti Színházban, ezeknek nagy részét megoldják beugrással, de lesznek elôadások, amelyek elmaradnak a színész balesete miatt.
- Úgy tudom, a Tûzvonalban címû sorozatba beírják a forgatókönyvírók a balesetemet, így a legegyszerûbb megoldani a dolgot – vélekedik a színész.
Vasárnapig Stohl András mellett folyamatosan ott ül kedvese Nagy Anikó, a Nemzeti Színház táncosa, de gyermekei és kollégái is látogatják a színészt a kényszerpihenô alatt.

Szólj hozzá!

Címkék: média magyar bulvár pletyka színész

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr4173019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása