HTML

Friss topikok

Már fotózzák Oszter Alexandrát

2007.08.24. 10:22 bellini

Budapest - Túl van élete első meztelen fotózásán Oszter Alexandra (27). A fotózás simán ment, pedig már a képek megjelenése előtt hatalmas családi perpatvar keletkezett a színésznő titokban aláírt szerződése miatt. Édesapja, Oszter Sándor (59) tiltakozása és nemtetszése ellenére dobta le ruháit a tökéletes alakú színésznő, akit már pár hét múlva megcsodálhatunk a Playboy címlapján
 

Egyszerre három férfi, a fotós Nánási Pál, a művészeti vezető és személyi fodrásza kíváncsi tekintete előtt kellett Alexandrának domborítania, amely eleinte azért okozott némi zavart a színésznőnél. De visszanézve a felvételeket, szerinte pont az első, a megilletődés báját is visszaadó képek lettek a legkülönlegesebbek a tíz óra hosszat tartó fotózáson.

- Természetesen először zavarban éreztem magamat, de az idő múlásával a gátlásaim feloldódtak. Munkaként fogtam fel az egészet, és semmiféle olyan helyzetbe nem kerültem, ahol kellemetlenül éreztem volna magamat. Bensőséges hangulatú fotózás volt egy belvárosi étteremben, ahol nem én voltam a desszert, ugyanis ezen a napon természetesen nem étkezett itt senki. Minden képnek megvan a maga története. Furcsának tűnhet, hogy a férfi fodrászomat is magammal vittem, sőt le is vetkőztem előtte. Ő nem csak a hajamat ápolja, ő a lelki jó barátom, a jelenléte kifejezetten jót tett nekem - mondta a színésznő, aki azt nem árulta el, hogy végül minden lekerült-e róla.

És hogy mit szól a képekhez a dühös papa?

- Nem félek az édesapám reakciójától, sőt feltétlenül megmutatom neki a képeket. Nincs olyan a sorozatban, amit titkolnom vagy szégyellnem kellene. Együtt fogjuk kiválasztani azokat, amelyek szerintünk is a legjobban sikerültek - tervezget Alexandra.

Blikk.hu

Szólj hozzá!

Címkék: média celeb magyar bulvár pletyka botrány sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr28147656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása