HTML

Friss topikok

Útban a második Danubius-baba: Era és Tomi is szülők lesznek

2007.07.31. 10:11 bellini

Másodjára is megtörtént a csoda! A Danubius Rádió pár hónappal ezelőtt hirdette meg az „Egy álom születik” elnevezésű programját, s alig telt el néhány hét az első örömhír bejelentése óta, máris gratulálhatunk a következő párnak, akikhez bekopogtatott a gólya. Erika és Tomi a Danubius Csiliben újságolta, hogy sikeres volt a három, tökéletes luxusban eltöltött hét, hiszen kisbabájuk már nyolc hete növekszik Era pocakjában. A fiatal budapesti pár a fellegekben jár, mióta tudják, hogy szülők lesznek.

 

- Én igenis éreztem a három, teljes kényelemben eltöltött hét után , hogy valami megváltozott – mesélte határtalan lelkesdéssel a fiatal kismama. – Talán pont ezért nem is keseredtem el egyáltalán, amikor a nagy eredményhirdetésen negatív tesztet produkáltunk.  Két hete azonban, amikor már minden reggelem émelygéssel indult, nem volt kétségem afelől, babát várok. Hogy megérzésemet bebizonyítsam, gyorsan megcsináltam egy terhességi tesztet. A boldogságtól csak zokogtam, ahogy a teszten kirajzolódott a második csík is. Egyből anyukámat hívtam, ugyanis egész délelőtt arról beszélgettünk, vajon megfogant-e a kisbabánk. Tomit nem akartam felhívni, gondoltam beleteszem a tesztet egy borítékba és a vacsora mellé „tálalom”.

- Persze nem bírt várni, amíg hazaérek – nevetett Tomi. - Épp motoron ültem, de félreálltam, ahogy a hírt meghallottam.

Azóta Era kapott egy háziorvost, egy házvezetőt és egy hűséges szolgát férje személyében.

- Úgy elkényeztet, hogy már egy poharat is csak segítséggel emelhetek fel – mosolyognak egymásra a boldog fiatalok. – Minden egyes pillanatban a kívánságomat lesi, csakhogy a kicsi a legideálisabb körülmények között fejlődhessen a pocakomban.

Az otthoni teszt elvégzése óta már a házaspár orvosa is megerősítette, az egészséges baba nyolc hete növekszik, így bebizonyosodott, a Danubius Rádió által biztosított három csodálatos hét utolsó napjaiban fogant a bébi.

Eráék megérzései eddig nem csaltak, s ha továbbra is bízunk bennük, akkor hét hónap múlva Fannyval bővül majd a család. Most ugyanis mindketten szinte biztosak abban, hogy Erika kislányt hord a szíve alatt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr8128840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása