HTML

Friss topikok

Te hány TV adót nézel?

2008.11.30. 10:16 bellini

BPCity oldalán olvastam ezt a bejegyzést, gondoltam írók róla én is. Először is elég kevés tv nézek, mert nincs időm rá. Amikor meg nézek, az is általában úgy van, hogy háttérben megy, miközben én dolgozok. Általában ezeket a csatornákat nézem:

VH1
MTV Hits
RTL Klub
TV2
NatGeo WILD
Animal Planet

Az első két zeneadót "nézem" a legtöbbet, leginkább zenei aláfestésként. A két magyar csatornát leginkább este kapcsolom be, míg a két tudományos adót lazításként szoktam bekapcsolni.

Te hány TV adót nézel?

Szólj hozzá!

Címkék: blog tv

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr70795816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása