A T-Mobile megőrizte piacvezető pozícióját, 2008. szeptember végén: a SIM kártyák száma alapján mért piacrészesedése 43,8% volt. Az értéknövelt szolgáltatásokból származó bevételek és a mobilhasználat emelkedésének ellenére az alacsonyabb árszintek, a mobil végződtetési és roaming díjak csökkentése és az inaktív ügyfélarány növekedése következtében az ARPU 9,7%-kal csökkent éves szinten.
Az átlagos ügyfélmegszerzési költség 4,2%-kal 6 550 forintra csökkent. Szeptember végére a HSDPA hálózatunk lakosságra vetített lefedettsége 63%-ot ért el. Az EBITDA 2,7%-kal 31,2 milliárd forintra csökkent, az EBITDA ráta pedig 43,4% volt 2008. harmadik negyedévben.
A T-Mobile bevételei kismértékben, 0,6%-kal 72,0 milliárd forintra csökkentek a harmadik negyedévben. Az ügyfélbázis és az értéknövelt szolgáltatásokból származó bevételek növekedése nem tudta ellensúlyozni a nagykereskedelmi hangszolgáltatási bevételeknek a mobil végződtetési díjak 2008. januári csökkentése miatti visszaesését és kiskereskedelmi bevételeknek részben a roaming szabályozás következtében folyamatosan csökkenő átlagos árszínvonal miatti mérséklődését.