Megérte három évet várni a hazai mainstream talán legsikeresebb énekesnőjének novemberben megjelenő, a sorban negyedik szólóalbumára. A fiatal énekesnő, aki 2002-ben robbant be első lemezével a könnyűzene színpadára, mára zeneileg kiteljesedve, magabiztosan, soha nem látott dinamikával készítette el új albumát, melynek debütáló dala Rakonczai Viktor és Geszti Péter közös szerzeménye, a Fekete Rúzs, pillanatok alatt hódította meg a slágerlistákat.
Az album zenei sokszínűsége ellenére, vagy éppen ezért, minden ütemében XXI. századi popzene, és bár Domján Edit segítségével megutaztat minket az időben, mégis mindvégig tudjuk, 2008-at írunk.
Színes az alkotók listája is: Létray Ákos és Rakonczai Viktor mellett Moldvai Márk, Ferenczi György, Szirtes Edina „Mókus”, Závody Gábor, a Bolyki Brothers és ifj. Malek Miklós is írt dalt a lemezre. A szövegírók között pedig olyan neveket találhatunk, mint a már említett Geszti Péter vagy éppen Valla Attila és Szabó Ágnes.
Zséda november 5-én megjelenő albumán eredeti archív felvételről hallható Domján Edit hangja, melynek felhasználására még soha senki korábban nem kapott engedélyt a jogtulajdonostól. Régi értékek és nagyon új ízek tökéletes harmóniája jött létre olyan igazi zenei ínyencségekkel fűszerezve, mint például Malek Miklós vonós hangszerelése.
Nyitás ez az album egy fiatalabb közönség, az igazi show irányába.
Egy valami nem változott az évek alatt: a minőség és az igényesség, a nívó, ami Zsédára mindig is jellemző volt, ami sikerei igazi záloga.
Zséda azt is megmutatja, hogyan nyújthat segítséget a zene erejével. „Ajtók mögött” című dalával a nők elleni erőszakra, a láthatatlan bűnözésre szeretné felhívni a figyelmet.