HTML

Friss topikok

Schobert Norbi pozitívan csalódott Bódi Gusztiban

2008.10.17. 10:52 bellini

Schobert Norbi maga sem hitte, hogy egyszer megkedveli Bódi Gusztit. Pedig a Hal a tortán egy hetes forgatása alatt szívébe zárta a roma énekest. Olyannyira összebarátkoztak, hogy már közös fitness dvd forgatására is készülnek, természetesen mulatós zenére!

 

Schobert Norbi sem gondolta volna, hogy a Hal a tortán mennyi változást hoz az életébe. Megkedvelte a roma diszkót, öt napon keresztül tivornyázott, és általa sosem fogyasztott ételeket is megevett.

 

Nem hittem, hogy egy ennyire heterogén, sokszínű vacsoratársaságból ennyire jó közösség jöhet létre, de a hét végére nagyon megkedveltük egymást”-, árulta el Schobert Norbi, aki különösen Bódi Gusztival barátkozott össze. „Nem ismertem Gusztit előtte, de egészen más volt, mint amilyennek elképzeltem. Díjaztam a humorát, a laza stílusát, és rajta keresztül nagyon megkedveltem a roma diszkót is.”

 

„Talán nem véletlen, hogy a forgatás végeztével Gusztiéknál a stábbal együtt még másfél órát buliztunk”- mesélte a fitnesz guru, aki olyannyira megszerette a roma muzsikát, és Gusztit, hogy közös film forgatására is készül vele. „Rájöttem, hogy mivel a vidéki emberek kedvelik az igényes mulatós muzsikát, így érdemes lenne erre a zenére megtornáztatni őket. Ezért megalapítottuk a Norbi, Bódi Guszti és a ferde hasizom projektet. Most Guszti is az én módszeremmel fogy, és hamarosan mulatós zenére leforgatjuk a közös fitness kazettánkat, így bárki lemulathatja a felesleges kilóit.”

 

Schobert Norbi ugyan nagyon jól érezte magát Bódi Gusztinál, de neki sem kellett szégyenkeznie, hiszen ő is kitett magáért, amikor pénteken ő várta a vendégeket. „Még a vacsora előtt vízi vidámparkot varázsoltam a Dunára, ahol mindannyian wakeboardon, banánon, és fánkon száguldozhattunk”- emlékezett Norbi.

 

De nem csak ezért volt izgalmas a vendéglátás, hiszen egy különleges családi eseménynek is szemtanúja lehetett a kis társaság. „Épp arra a napra, sőt a vendégség óráira esett a hatodik házassági évfordulónk Rékával, így a társaság előtt szerenádot adtam neki, és felköszöntöttem őt ez alkalomból. Így még egy kis romantika is jutott a vacsoravendégeknek az ízletes ételek mellé.” Norbi egy különleges produkcióval is készült felesége számára. „Guszti segítségével elénekeltem Szécsi Páltól a Távollét című számot.”

 

Norbi bevallotta, hogy a forgatás egészen új élmény volt az életében. „Az ötnapnyi tivornyázáshoz nem vagyok hozzászokva, így időnként nagyon elfáradtam. Ugyan nem rúgtam fel az update módszert, de természetesen mindenbe belekóstoltam, hiszen máskülönben hogyan pontozhattam volna?! -  tette hozzá Norbi.

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 sztárok tv show celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr30718390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása