HTML

Friss topikok

Bódi Guszti megdolgoztatta a vendégeit

2008.10.15. 09:46 bellini

Bódi Guszti nem kímélte éhes vendégeit a Hal a tortán forgatásán. Addig nem tálalta fel a vacsorát, amíg azok vasvillát nem ragadtak, és ki nem takarították az istállót. Persze a jól végzett munka eredményeként még jobb étvággyal tudták elfogyasztani a feltálalt kiadós lakomát.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bódi Guszti egészen különleges feladatot eszelt ki a vendégeinek azon a napon, amikor ő főzött a Hal a tortán műsorában. Úgy gondolta, alaposan megdolgoztatja vendégeit még a vacsora előtt.
 

Az első két napon azt vettem észre, hogy nagyon nyafka a társaság egy része, és a jó kis vidéki élethez, munkákhoz nem is konyítanak.. Én viszont olyan ember vagyok, aki naphosszat elidőzik a természetben, és tiszteli az állatokat. Ezért döntöttem úgy, hogy egy kis felelősségtudatra tanítom őket, még a vacsora előtt munkát adok nekik. Kiküldtem őket a lovakhoz, hogy takarítsák ki az istállót”-, mondta Guszti, akinek kellemes perceket szerzett ez a művelet.

 

 

 

 

„Leírhatatlan élmény volt a csinosan felöltözött Pantinchin Edinát látni, amint vasvillát ragad. De nagyon tetszett, hogy nem hátrált meg a feladattól”-, emlékezett vissza Guszti, aki a playmate-et az egész hét során kiborította a mellére tett megjegyzéseivel. Ugyanakkor a roma énekes nagyon kitett magáért a vendéglátás terén. „A fárasztó feladat mellett azért szórakoztatóbb programokat is kieszeltem: volt tűzijáték, repülő, és fantasztikus vacsora, amit én készítettem. És természetesen a zenélés sem maradhatott el. Annak ellenére, hogy Mark két évvel ezelőtt még Németországban élt, nekem köszönhetően már majdnem kívülről fújja az Aranyesőt.”

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 sztárok tv show celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr17714843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása