HTML

Friss topikok

Judy és Szabó Patrícia összebarátkoztak a Szexi vagy nem? forgatásán

2008.10.07. 13:32 bellini

Többé nem titok, kik lesznek a Szexi vagy nem zsűritagjai a most induló harmadik évadban. Judy a Groovehouse-ból, Josh a Josh és Jutta formációból, valamint Szabó Patrícia a Cosmopolitan főszerkesztője bírálják el a jelentkezők külső vonzerejét. A vidám hangulatú forgatások során már új barátság is szövődött, mégpedig Patrícia és Judy között.

 

Elindult a Szexi vagy nem? harmadik szériája, és immár a zsűri tagjainak nevére is fény derült. A három ítész ezúttal: Judy, a Groovehouse énekesnője, Szabó Patrícia, a Cosmopolitan főszerkesztője, és Josh a Josh és Jutta formációból. Mint Judytól megtudtuk, nagyon jól érezték magukat a forgatáson, bár a bírói szerepkör új és nehéz is volt számukra.

„Bár eredendően nem szeretek senkit a külseje alapján megítélni, rájöttem, nagyon érdekes megfigyelni, hogy ezek a fiatalok mennyire különbözőképpen tudnak bánni a természet adta adottságaikkal, és egyénenként változó az is, hogy egyáltalán reális-e az énképük.”

 

Judy szerint azoktól, akik egy ilyen megmérettetésre jelentkeznek, elvárható, hogy a meglévő adottságaikat a lehető legjobban karban tartsák, figyeljenek oda magukra, és ne vegyék készpénznek, amit a természettől kaptak.

„Amikor én voltam tizenhét-tizennyolc éves, rengeteget jártam edzőterembe. Ez az életkor, amikor az embernek talán legfontosabb a külseje, és ráadásul van is ideje arra, hogy foglalkozzon vele. Szóval én inkább arra helyeztem a hangsúlyt, hogy az igényességre felhívjam a figyelmüket. Mert egyébként nem feltétlenül formákon és méreteken múlik, hogy mennyire szexi valaki. Volt például egy fiú a résztvevők között, akinek az elálló fülei láttán, bevallom, először elnevettem magam. De amikor megszólalt, a dumájával levett a lábamról. Ugyanis számomra egy pasin az egyik legszexisebb, ha jó a szövege.”

 

Az énekesnő azt is elárulta, a zsűri másik hölgytagjával, Szabó Patríciával nem ismerték egymást korábban, de a stúdióban nagyon összebarátkoztak.

„Pedig a versenyzőket illetően nem mindig egyezett a véleményünk. Viszont olyan jól összebarátkoztunk, hogy Patrícia engem is felvett azoknak a barátoknak a listájára, akik nyilatkozhatnak róla, amíg a túlélési versenyben vesz részt más sztárokkal együtt.”

 

Josh és Judy pedig már több mint 15 éve ismerik egymást, és nagyon jó barátok, így Josh számára is Patrícia volt az újdonság a csapatban.

„Bár ismeretlenül picit tartottam attól, hogy szigorú vagy távolságtartó lesz, de egy tündéri hölgyet ismertem meg személyében - lelkendezett Josh. – Szóval nagyon jó élmény a zsűri tagjának lenni, bár a döntések meghozatala rendkívül nehéz feladat.”

Szólj hozzá!

Címkék: tv viva show tv show

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr19701084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása