HTML

Friss topikok

Dr. Torgyán József a kis unokája bíztatására szerepelt a Hal a tortánban

2008.09.17. 16:33 bellini

Dr. Torgyán József számára igazi bohém kirándulás volt a Hal a tortán című műsorban való szereplés. A politikus nem is mondhatott volna nemet a műsor készítőinek, hiszen az unokája, Alexandra kifejezett kérése volt, hogy „Jóska” papa részt vegyen a sztárfőzőcskében.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dr. Torgyán József kis unokája, Alexandra kifejezett kérése volt, hogy részt vegyen a sztárfőzőcskében, de csak bizonyos feltételekkel engedte szerepelni a politikus papát. „Alexandra azt mondta nekem, hogy Jóska papa, csak akkor vehetsz részt a műsorban, ha végre megtanulsz veszíteni. Többet nem árulhatok el, de szerencsére nem az utolsó helyen végeztem, így ezzel nem volt gond.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dr. Torgyán József az utóbbi évtizedekben politikusként komoly társaságban forgott, mégis jól érezte magát a Hal a tortán bohém közösségében. „Fiatalon hegedűművésznek tanultam, és művészek közt nőttem fel, így ebben a társaságban egy kicsit újraélhettem a diákéveimet”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A politikus számára különös kihívás volt a szereplés, hiszen nem tud és nem is szokott főzni, mégis bátran vállalta a feladatot, hiszen ő volt szerdán a vendéglátó. „A feleségem szerint merészség volt részemről, hogy elfogadtam a felkérést, szerintem ez nem részemről volt merészség, hanem azok részéről, akik megkóstolják a főztömet”-, nevetett Dr. Torgyán József, aki helyett végül a felesége főzött, míg a politikus a saját konyhakertjéből hordta be a vacsorához a hozzávalókat. „A feleségemet neveztem ki kuktának, én pedig a vendégek fogadásáról, szórakoztatásáról gondoskodtam.”

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 sztárok celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr17668111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása