HTML

Friss topikok

Bódi Csabi új étkészletet vett a vendégek kedvéért

2008.09.02. 09:49 bellini

Életében nem főzött még Bódi Csabi, a Hal a tortán kedvéért azonban bevállalta! Még vadászni is elment a főzőműsor kedvéért, és ha a szarvast, amit végül elfogyasztottak, nem is ő kapta puskavégre, azért még egészen jól sikerült. Csabi családi recepttel kedveskedett a többieknek, akiknél nem aratott fergeteges sikert…

 

Bódi Csabi nem szakács, édesanyjával, Margóval ellentétben – aki szintén szerepelt már a Hal a tortánban – ő nagyon izgult az ételek miatt. Főleg azért, mert rajta kívül szinte mindenki gyakorlott a konyhában. Csabi felesége, Gina ugyan jelen volt, de a főzési műveleteket a férfi maga végezte.

 

„Nagyon izgultam már a forgatások előtt is, hiszen olyan társaságba kerültem, ahol mindenkit mélyen tisztelek. Nem hozhattam rájuk szégyent! Már mindannyiukat ismertem előre, soha nem gondoltam, hoyg ekkora sztárokkal szerepelek majd együtt! – áradozott a Bódi família tagja.

 

Csabi életében először állt a fakanál mellé, és nem hagyta, hogy bárki segítsen neki. Bár párja, Gina ott volt a főzésnél, mégis mindent saját kezűleg készített,  a húst is ő vágta fel. Családi receptet készített el, amely azonban nem aratott osztatlan sikert.

 

„Kértem, hogy ne az ízekre helyezzék a hangsúlyt, hanem arra, hogy mindezt a saját kezemmel csináltam. Én tényleg mindent megtettem azért, hogy ez az illusztris társaság jól szórakozzon nálunk, külön étkészletet vettem a kedvükért, amiből mi otthon eszünk, nekik nem lehet elég jó! Vadászni is elmentem, sőt, az este végén limuzin várta őket, hogy azzal mehessenek haza! – árulta el Csabi.

 

Vadásztudásában társai egyébként nem bíztak meg, Junior egy fémdetektorral érkezett, hogy sörétet keressen a szarvassültben…

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bódi Csabi főztje kedden 20:15-kor látható a TV2 képernyőjén!

Szólj hozzá!

Címkék: média tv tv2 sztárok celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr27644409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása