HTML

Friss topikok

Hal a tortán: Völgyi Zsuzsi menyasszony lett

2008.09.01. 09:54 bellini

Igazi roma lagzi volt Völgyi Zsuzsinál, az énekesnő menyasszonynak öltözött, és még menyasszony-táncot is tartott a saját estéjén. Zsuzsi nem a menüre, hanem a hangulatra fektette a hangsúlyt, és elárulta, a hét minden egyes napján alaposan iszogatott, persze a többiekkel együtt.

 

Völgyi Zsuzsi mögött életének egyik legjobb hete van. Az énekesnő elmondta, a társaság összes tagját – LL Juniort, Bangó Margitot, Bódi Csabit, és a költőt, Choli-Daróczy Józsefet egyaránt nagyon megszerette.

 

„Sajnálom, hogy vége van, akár már a jövő héten újra kezdeném! Minden nap remek volt a hangulat, én alig vártam, hogy értem jöjjön a busz, és végre megkezdődjön az aznapi vacsora! Az én estémen azért picit izgultam!”

 

Zsuzsinak volt is miért izgulnia, hiszen elsőként főzött, ráadásul valódi lakodalmas hangulatot akart teremteni. Ezért öltött magára menyasszonyi ruhát, és készített valódi lagzis menüt. A saját főztjét azonban végül csak hosszas unszolásra kóstolta meg, mert nem szereti a disznóhúst, a többiek kedvéért azonban ebből készített ételt. Zsuzsi a show-hangulatra helyezte a hangsúlyt, ezért volt menyasszonytánc is.

 

„Tartottunk menyasszony-táncot, és menyasszony-rablást is, Junior rabolt el engem!”

 

A társaság minden este mulatott, fogyott a pálinka is. Zsuzsi nem kevesebb, mint három kilót szedett magára a hét alatt, ennek nagy részét nem ételből, hanem italból.

 

„Rengeteg mézes pálinkát ittunk minden este, én a forgatás végén ráálltam a mérlegre és az három kilóval többet mutatott. Ettünk is, de az alkohol jobban hizlal!” – mesélte nevetve Zsuzsi, akinek dekoltázsa nagy indulatokat váltott ki, Bódi Csabi és a fiúk egész héten azzal voltak elfoglalva…

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Völgyi Zsuzsi főztjét hétfőn, 20:15kor láthatják a Hal a tortán műsorában, a TV2-n!

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 sztárok énekesek celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr57642810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása