HTML

Friss topikok

Fekete Laci éhen maradt

2008.08.19. 11:32 bellini

Fekete Laci sehol nem lakott jól, csak a saját vacsoráján. A közismerten nagyétkű Laci grillételeket készített, a desszertnél azonban meggyűlt a baja a lányokkal, Szandi és Molnár Anikó szerint ugyanis konzervet tálalt eléjük. A vendégségben végül mindenki jól érezhette magát, Laci ugyanis külön meglepetéssel készült, az Apostol együttes zenélt a társaságnak.

 

Fekete László éhen maradt. A nagyétkű embernek ugyanis egyik vendégségben sem volt igazán ínyére az étel.

 

„Pedig keddtől, az én vacsorám után már mindenki tudta, mit szeretek és mit nem, mégis olyasmiket készítettek, amiket én nem eszem meg. De megszoktam, már az előző forgatáson is éhen maradtam. Arra is kíváncsi lennék, hogy kinek miben segítettek be kívülről, volt egy-két olyan vacsora, ami érdekes és meglepő volt, én meg gyanakszom, hogy nem önállóan készült.” – árulta el a világ legerősebb embere, aki grillételekkel látta vendégül a többieket.

 

Lacinak lánya, Brigi is segített az előkészületekben, a desszertet például együtt készítették. Igaz, ezzel akadt egy kis gond, Szandi és Anikó szerint ugyanis konzervből készült a gyümölcssaláta. Laci maga is elmondta, befőttet használt alapnak, és friss gyümölcsökkel egészítette ki azt.

 

„A két nőszemély csintalankodott, de nem tudom, mire volt ez jó – értetlenkedett. – Én mondtam, hogy konzerv az alap! A zöldségeket egyébként, amelyeket a vacsorához használtam, a kiskutyám segítségével szedtem a kertben!” – árulta el Laci, aki két, egyenként másfél kilós „véreb” boldog tulajdonosa.

 

Fekete Laci speciális marhasültjét készítette, de nemcsak az ételre, a hangulatra is adott, a legendás Apostol zenekarral kedveskedett a többieknek.

Fekete Laci főztje kedden, 20:15-kor kerül adásba a TV2 Hal a tortán című műsorában!

Szólj hozzá!

Címkék: tv magyar sztárok celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr70622785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása