HTML

Friss topikok

Amy Winehouse háziőrizetbe került

2008.07.03. 16:45 bellini

Amy Winehouse egy, a Rolling Stone magazinnak adott interjújában bejelentette, hogy drogokat fogyasztott miközben heroinfüggőségét kezelték, ennek köszönhetően lemezkiadó cége háziőrizetbe rakta.

Ez talán az egyik utolsó olyan cselekedet, amelyet Amy Winehouse környezete tesz, azért, hogy végre helyre billentsék a drogfüggő és züllött életet élő énekesnőt, adja hírül a mirror.co.uk.

"Soha nem tartottam be egyetlen elvonókúrát - vagyis egyszer sem tartottam be úgy ahogy azt előírták. Fiatal vagyok, szerelmes és sokszor örült" - vallotta be a 24 éves Amy. "De sosem mondta még azt, hogy Amy szedd össze magad." - tette még hozzá.

"Hogy őszinte legyek, a férjem elhagyott, unatkozom, fiatal vagyok. Úgy éreztem, hogy nincs amiért élnem. Nehéz időszakon mentem át." - tette hozzá az énekesnő, aki múlt héten megverte egyik rajongóját.

Szólj hozzá!

Címkék: celeb bulvár pletyka botrány sztár énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr14551637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása