HTML

Friss topikok

AZ ÉN KERTEM 2008 című fotópályázat

2008.06.23. 11:39 bellini

PÁLYÁZATI KIÍRÁS:
Általános információk:
„Az én kertem 2008” digitális fotópályázatot a REANDRA Tanácsadó Kft. hirdeti meg (Székhely: 2100 Gödöllő, Búzavirág u. 32. Cégjegyzék száma: 13-09-106905).
A fotópályázaton bárki részt vehet maximum 4 digitális – vagy utólag digitalizált – fényképpel.
Bármilyen digitális beavatkozás, mint pl. Photoshop használata megengedett.
Csak olyan felvételek küldhetők be, amelyeket más fotópályázatokon korábban nem díjaztak.
Nevezési díj nincs. A részvétel egyedüli feltétele, hogy a pályázó regisztráljon a weboldalon. További részletek: REGISZTRÁCIÓ menüpontban.
Minden digitális fényképet a AZ ÉN KERTEM WEBÁRUHÁZ weboldalára kell feltölteni a Fotók feltöltése menüpontba. Itt megtalálható minden információ arra vonatkozóan, hogyan kell a fotókat feltölteni, mekkora méretben és milyen azonosítókkal kell ellátni.
A feltöltött file-okat a Reandra Kft. nem küldi vissza a feladónak, kivéve azokat, amelyeket a zsűri kiválaszt a 100 legjobb fénykép közé. A verseny lezárását követően a beküldött fényképeket törlik a www.azenkertem.hu weboldal szerveréről.
Bármilyen fényképezőgépet vagy mobil telefont lehet használni a fotók elkészítéséhez. Javasolt a rendelkezésre álló, legmagasabb minőséget nyújtó technika használata.
A fotópályázatra 2008. június 20. és szeptember 15. között lehet folyamatosan képeket beküldeni.

Nevezési kategóriák:
Az én kertem 2008
Állatvilág a kertben
Fiatal kertfotósok (16 évnél fiatalabb pályázók számára. Ebben a kategóriában az 1993. január 1. után született pályázók vehetnek részt).

AZ ÉN KERTEM 2008 fotópályázat díjai:
Az én kertem 2008 kategóriában 1. díj: 15 000 Ft értékben (New Garden vásárlási utalvány formájában), 2. díj 10 000 Ft értékben, és 3. díj: 5 000 Ft értékben (Tanácsok hobbikertészeknek CD és Feng Shui DVD a Kertpont Hobbikertész Klub felajánlásából).
Állatvilág a kertben című kategóriában 1. díj: 15 000 Ft értékben (New Garden vásárlási utalvány formájában), 2. díj 10 000 Ft értékben, és 3. díj: 5 000 Ft értékben (Tanácsok hobbikertészeknek CD és Feng Shui DVD a Kertpont Hobbikertész Klub felajánlásából).
Közönség díj, amelyet a Édenkert magazin weboldalon közzétett 100 legjobb fényképből választanak ki a nézők, többségi szavazattal.
New Garden különdíj győztese 35 000 Ft értékű New Garden vásárlási utalványt nyer. 
Legjobb kertfotó 2008. díjat az a pályázó nyeri el, akinek a felvételét a zsűri az összes beküldött kép közül a legjobbnak ítéli. A cím elnyerése nincs korosztályhoz kötve, bárki elnyerheti.
A legtehetségesebb fiatal kertfotós 2008. díjat kizárólag az 1993. január 1. után született pályázók közül nyerheti el a zsűri által javasolt alkotó.

A 100 legjobbnak ítélt fényképet 2008. október 1.-én teszik közzé a szervezők az Édenkert Magazin és a Az én kertem webáruház oldalain. Az Édenkert Magazin honlapján a közönség szavazatai döntik el a Közönség díj nyertesét.

A díjak a megjelölt értékben vásárlási utalványt vagy terméket jelentenek. Minden utalvány tartalmazza a levásárlásának feltételeit, melyet a díj felajánlója határoz meg. A szervezők nem ajánlanak fel készpénzt a nyerteseknek.

A 100 legjobb fotó és a díjazottak kiválasztásánál a zsűrit a MAFOSZ (Magyar Fotóművészeti Alkotócsoportok Országos Szövetsége) delegálja.

Díjazottak kihirdetése:
A díjazottak nevét Az én kertem webáruház, az Édenkert Magazin, a Kertpont Hobbikertész Klub, a New Garden Kertészet  és a MAFOSZ oldalain teszik közzé a szervezők.
A díjazottak külön értesítést kapnak e-mailben.
A díjazott fényképeket 2008. november 24-én (Flóra és Virág napon) teszik közzé a szervezők Az én kertem webáruház, az Édenkert Magazin, a Kertpont Hobbikertész Klub és a New Garden Kertészet oldalain.


Egyéb rendelkezések:
A zsűri 100 képet választ ki a feltöltött fényképekből. A szervezők 15 napon belül értesítést küldenek e-mailben a kiválasztott képek készítőinek.
Azok a fényképek, melyek nem kerülnek be a 100 legjobb kép közé, a győztesek kihirdetését követő 48 órán belül törlésre kerülnek.
A fotók nyilvánosságra hozatalát minden szerző saját akaratából teszi.
Csak olyan felvételek tölthetők fel, amelyek mások szerzői vagy személyiségi jogait nem sértik. Az ebből eredő esetleges károkért a fotópályázat szervezője, rendezője felelősséggel nem tartozik.
A pályázat résztvevői elolvasták és elfogadták a jelen szabályzatban leírtakat.


Pályázati naptár:
Nevezés: 2008. június 20.-tól 2008. szeptember 15.-ig
Zsűri által kiválasztott 100 legjobb fénykép közzététele: 2008. október 1.
Szavazás: 2008. október 1.-től 2008. november 23.-ig
Díjazottak kihirdetése: 2008. november 24.-én
Virtuális kiállítás megtekinthető 2008. december végéig.

Szólj hozzá!

Címkék: pályázat

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr75534917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása