HTML

Friss topikok

Már búvárvizsgája is van Szabó Győzőnek!

2008.06.03. 11:24 bellini

Szabó Győző már készül a nyári utazásra, bár még javában forgat a színész. Jelenleg gőzerővel zajlanak a Valami Amerika második részének munkálatai, de Győző a forgatási napok végén már útiterveiről is beszél.

„Jelenleg minden erőmmel és figyelmemmel a forgatásra koncentrálok. Élvezem a munka minden percét! De bevallom azt is, amióta kitört itthon a nyár, bizony előjött belőlem az utazhatnék. Nagyon szeretem a tengert, szint felett és alatt egyaránt. Nemrégiben tettem le a hajóskapitány vizsgát, nagyon várom már az első hivatalos utamat”- mondta Szabó Győző.

Arra a kérdésre, hogy ezúttal merre veszi az irányt, a színész csak mosolygott.

„Szokásomhoz híven tele vagyok tervekkel. Persze ezek rendszerint őrült tervek. Most éppen azt találtam ki, hogy motorral és autóval elmegyek Egyiptomba. Na jó, nem egyszerre a kettővel…Egy kedves barátommal kelnénk útra, aki mostmnár állandó útitársam. Váltogatnánk egymás közt a gépeket. Így legalább eldönthetnénk az autósok és motorosok közt dúló nagy ősi vitát: két kerék vagy négy kerék? Arra is gondoltunk, hogy versenyt hirdetünk a gépek között, de ezt gyorsan elvetettük, mert én mindkettőt szeretem. Én személy szerint nem tudok választani”- mondta nevezetve a színész.

„Aztán az egész ötletet elvetettük, mert Egyiptom kicsit messze van autóval és motorral, úgyhogy marad a repülő. Hurghadán szeretnék eltölteni egy hetet, ahol ki sem jövök majd a tengerből. Tavaly nyáron jártam már ott, csodálatos volt. Az Anubis Travel szervezésben egy fantasztikus hetet töltöttem ott egy kis társasággal: Oroszlán Szonja, Dobó Kata, Szebeni István és Váczi Gergő utazott velünk, vicces kalandjainkat az Aktív rögzítette.

Engem többnyire azzal cukkoltak a többiek, hogy nem lepődnének meg, ha kopoltyúm nőne. Mesevilág van odalent, képtelen voltam kijönni a tengerből. Utólag bevallom, hogy sokszor miattam késtünk. Olyan voltam, mint egy rossz gyerek, akit képtelenség kirángatni a vízből. Már mindenki nekem könyörgött, hogy jöjjek már ki, de én képtelen voltam. Újabb és újabb béna kifogásokat találtam ki, hogy most éppen miért nem jövök ki… Ezúton is szeretném megköszönni útitársaimnak a türelmet és bocsánatot kérni a sok várakozásért.”

A vízben töltött órák azonban nem múltak el nyom nélkül.

„Tény, hogy többet voltam víz alatt, mint víz felett, de meg is lett az eredménye. Letettem a búvár vizsgát! Tudom, hogy butaság és nagyon bárgyún hangzik, de nekem mégis valamiért számít, hogy mostmár hivatalosan is merülhetek, fényképes igazolványom van róla!” -mondta mosolyogva a színész.

Szabó Győző azonban újabb kihívásra készül. Ezúttal Egyiptom történelmében szeretne részletesebben elmerülni.

„Mindig is vonzott a letűnt korok üzenete. Mióta Luxorban jártam, a Királyok völgyében, még jobban érdekel az egyiptomi művészet. Amint véget ér a forgatás, mindképpen elmegyek a Szépművészeti Múzeumba. Tudomásom szerint a mintegy négyezer egyiptomi műtárgyból álló tárlat alkotja Közép-Európa második legnagyobb kiállítását, törzsanyagát 1907-es egyiptomi ásatásokból származó leletek alkotják.”

Arra a kérdésre, hogy vajon most régészvizsgára készül-e a sokoldalú művész, vagy egy kalandfilm forgatáshoz szükségesek az új információk, Szabó Győző sejtelmes választ adott.

„Nálam minden rejtély. Talán ezért is vonz ennyire Egyiptom, ahol minden olyan misztikus. De előbb-utóbb minden titokra fény derül”- zárta le a színész.

Fotó: www.anubistravel.hu

Szólj hozzá!

Címkék: celeb magyar színész hír sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr63501210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása