HTML

Friss topikok

GUBÁS GABI ÉLETE ELSŐ MESELEMEZÉRE KÉSZÜL

2008.05.19. 11:56 bellini

Nem titok többé: Gubás Gabi élete első meselemezére készül, amely gyermeknapon jelenik meg. Pálfy Zsolt: Csigalétra című meséjében Amálkát, a csigalányt kelti életre a színésznő.

 „A szerzővel és szereplő társammal, Pálfy Zsolttal évekkel ezelőtt találkoztam. Már akkor is felmerült egy közös munka lehetősége, de most jött el ennek az ideje. Zsolt eljött megnézni az Anconai szerelmesek című előadást, majd azt követően megkérdezte tőlem, hogy lenne-e kedvem egy meselemezen közreműködni. Elolvastam a könyvet –mert az anyag specialitása az, hogy nem csak egy CD, hanem egy mesekönyv is született- és meghallgattam a dalokat.

Nekem már elsőre is nagyon tetszett, de tudtam, hogy ki kel kérnem egy valóban pártatlan szakvéleményt, kritikát.  Ki máshoz fordulhattam volna meseügyben, mint a kisfiamhoz”- mosolygott a színésznő.  

Legnagyobb meglepetésemre Attila kikerekedett szemmel hallgatta végig a mesét, pedig még csak most múlt egy éves! Azóta rendszeresen hallgatjuk, én pedig szabályosan elolvadok, ahogy rázza a kis popsiját, vagy dobol az ütemre. Innentől kezdve nem volt kérdéses, hogy elvállalom a felkérést!”

A Csigalétra című mesecsomag bár csak gyermeknaptól kapható a boltokban, de az első lemezbemutató koncertre már sor került.

„Zalacsányban, egy csodálatos új, nyári játszóhelyen, a Csányi- mulatságokon került sor az első fellépésre, vagy inkább nyilvános főpróbára.  Nem csak azért izgultam nagyon, mert akkor álltunk ki először nagyközönség elé ezzel az anyaggal, hanem azért is, mert a nézők között ott ült a családom egy része: párom, kisfiam, édesanyám, testvérem. Tényleg a torkomban dobogott a szívem! A kisfiam boldogan tapsikolva nézte, táncikálta végig az előadást, nagyon élvezte az ismerős dallamokat. Igazság szerint a mai napig is, ha kicsit nyűgösebb napja van, csak be kell tennem a CD-t, vagy felolvasok a meséből, ő azonnal megnyugszik, vagy jókedvre derül. Már nagyon várom a hivatalos lemezbemutatónkat, ami május 25-én, vasárnap, 11 órától lesz az Aranytíz Művelődési Központban, hogy ott miként vizsgázunk.”

A Csigalétra azonban nem csak Gabi kisfiának, hanem a színésznőnek is kivételes örömet szerzett. Gabi gyerekkorának meghatározó élménye a kaposvári Csiky Gergely Színház gyerekelőadásai, amelyeknek állandó főszereplője Pogány Judit volt. Gabi régi vágya, hogy Pogány Judittal közös meseanyagon dolgozhasson, most teljesült.

Először a főiskolai vizsgaelőadásunkban dolgozhattam együtt Judittal, nemrégiben pedig Schwechtje Mihály legújabb kisjátékfilmjében forgattunk együtt. Juditban nem csupán egy fantasztikus színésznőt, hanem egy csodálatos embert ismerhettem meg, nagyon boldog vagyok, hogy őt kérte fel a produkció a Csigalétra narrátori szerepére. Őszintén szólva, el sem tudnám képzelni, hogy bárki más hangján szólaljon meg a mesélő.”

A Narrátor (Pogány Judit), a szépreményű csigalány, Amálka (Gubás Gabi) és Gedeon, a létra (Pálfy Zsolt) közreműködésével hamarosan a boltokba kerülő Csigalétra című mesecsomag nem csak gyermeknapon, hanem a hétköznapokon is nagy örömet szerez minden gyereknek és felnőttnek!

Szólj hozzá!

Címkék: média celeb magyar sztár színésznő érdekességek

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr18476593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása