HTML

Friss topikok

Bagi Iván Kiszorított élete

2008.05.13. 13:28 bellini

Tíz nap alatt készült el legújabb, sorrendben ötödik könyvével Bagi Iván. Az író és humorista a sztárvilágba kalauzolja olvasóit, annak egy sajátos keresztmetszetét mutatja be a Kiszorított élet című regényben. A könyv fikció ugyan, de a szerző felhasználta személyes élményeit, és egy kedves barátjának szerelmi bánatát is.

Bagi Iván új könyve a képzelet szüleménye, de a szerző valóságos élményeire támaszkodott, amikor idén januárban, mindössze tíz nap alatt megírta a Kiszorított életet.

„Napi tizenhat órás munkát jelentett. Amikor írok, nem foglalkozom semmi mással, csak azzal. Persze, belejavítottam, átírtam pár helyen, egy könyv szerintem soha nincs teljesen készen. De heteken belül megjelenik!”

Iván a borítóra édesapja képét tette, előtte azonban kikérte barátja, Nacsa Olivér segítségét is. A két humorista kapcsolata legendásan jó.

„Büszke vagyok Ivánra. Sajátos stílusban ír, nem hasonlítható senkihez. Iván lelki világa nagyon érdekes, különleges. Nekem az elmúlt tizenhárom évben nem sikerült megértenem teljesen! A könyvei nagyon jók. Az elsőnek számomra túl bonyolult volt a nyelvezete, ezt jeleztem is, és úgy tűnik, Iván megfogadta a tanácsomat, finomított rajta. Én nem gondolkozom könyvíráson, meghagyom annak, aki ért hozzá: Ivánnak!”

Iván legújabb könyve a médiáról szól, arról a furcsa világról, amelybe – bár benne él – sosem tudott teljesen beilleszkedni.

„A sztárokról, az ő világukról szól. Először szerettem volna kifigurázni őket, de rájöttem, én is ide tartozom… Az alaptörténetet egy barátom szerelmi drámája adja: egy szakítás története ez. Felveti és megpróbálja megválaszolni a kérdést, hogy miért alázkodunk meg olyankor, amikor a másik fél, a párunk már csak bánt és kinevet minket, miért zuhanunk térdre, amikor véget ér egy kapcsolat? Miért akarjuk mindenáron megtartani a másikat?”

Iván regénye hamarosan a boltok polcaira kerül, a Kiszorított élet a Masszi Kiadó gondozásában jelenik meg.

Szólj hozzá!

Címkék: celeb magyar bulvár hír sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr27466377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása