HTML

Friss topikok

A No Thanx-es fiúk kedvence a Roy & Ádám Trió

2008.03.27. 10:31 bellini

A Roy & Ádám Trió április 4-én a Petőfi csarnokban ünnepli fennállásának tizedik évfordulóját. A nagy napon igazi különlegességekkel is kedveskednek rajongóiknak, hiszen amellett, hogy Jamie Winchester és Szabó Leslie is sztárvendégként lép fel az emlékezetes estén, a zenekar a koncertről felvételt készít, amelyet DVD formájában jelentetnek meg az év második felében. Náluk jobban talán csak a No Thanx zenekar várja a nagy napot, hiszen ők a Roy & Ádám zenéjén nőttek fel, és példaképként tekintenek a rájuk.

Bizony a zenészek is pillanatok alatt válnak példaképből maguk is rajongóvá, ha egy olyan együttes kerül szóba, melyre már hosszú évek óta felnéznek. A No Thanx sincs ezzel másként. A fiúk közül leginkább Erik és Dávid a megszállottjai Roy & Ádám zenéjének.

- Én már az első lemez óta nagyon szerettem a Roy & Ádám muzsikáját. Aztán 15 évesen, az egyik nyári fesztiválon láttam őket élőben játszani és akkor teljesen lenyűgözött Ádám gitártechnikája és Roy hangja – mondta Szekér Dávid, a No Thanx gitárosa. – Azóta is az egyik nagy kedvenceim, Ádám különösen nagy hatással volt a gitárjátékomra.

- Még az első lemezük, a Tartsd Életben! idején ismerkedtem meg a zenéjükkel és már akkor is nagyon tetszett, amit csinálnak – vette át a szót Erik.

Míg Dávid kedvence Az én órám másképp jár! című dal, addig Eriknél inkább a Trambulin című sláger a favorit.

- Jó érzés, ha hatással tudsz lenni másokra, hiszen ez az egyik oka annak, hogy zenél az ember – mondta a fiúkra rajongására reagálva Roy. – Nekem is voltak példaképeim, mikor annyi idős voltam, mint ők és a mai napig ezeket a zenéket is hallgatom.

Az április 4-i koncertre Royék és a No Thanx-es fiúk is nagyon készülnek már. Talán egy találkozót is sikerül összehozni a két zenekarnak a színfalak mögött, ahol elbeszélgethetnek közös kedvencükről, a Red Hot Chili Peppers zenekarról.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr70398754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása