HTML

Friss topikok

Online mutatták be Britney új klipjét

2008.03.13. 09:02 bellini

Ma éjjel, 03:00-kor mutatták be Britney Spears új videoklipjét, melyet a Break the Ice című dalra készítettek, az énekesnő ötlete alapján. Az új klip egy anime rajzfilmre épült.

A BlackoutBall.com honlapon mutatták be Britney Spears új videoklipjét, melynek ötlete az énekesnőtől származik.

Britney rajongói jelszóval tudták megnézni a klipjét. Aki ellátogatott a BlackoutBall.com-ra a Danger és a Victory jelszavakkal tudott belépni a klipet is bemutató részre, ahol chattelhetett a többi rajongóval is.

Az új klipet Robert Hales rendezte. A klip a YouTube-ra is felkerült.

2 komment

Címkék: zene video youtube britney videoklip énekesnő megjelent

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr68378894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nt 2008.03.14. 19:09:57

Hááát bellini mit nem mondjak egyáltalán nem tetszk! Bár kezdem mekszokni! Csak nem értem mi köze a dalszövegnek a zombik meg mások legyőzéséhez!

bellini · http://doily.hu 2008.03.14. 19:14:11

nt: Nekem sem jön be a klip annyira. A storyt én sem értem, de engem inkább az zavar, hogy durva vonásokban ábrázolják Britney-t, habár ejsze az anime ilyen, de szerintem lehetett volna szebb vonalakat alkalmazni.
süti beállítások módosítása