HTML

Friss topikok

A DESPERADO UTÁN FUTOTT BEYONCÉ MIAMIBAN!

2008.02.18. 13:05 bellini

A 2008-as év elsõ heteit a DESPERADO pihenésnek nem mondható, de annál emlékezetesebb kikapcsolódás-sal töltötte, ugyanis - a legújabb videoklipjük elkészítése után - 2 hetet töltöttek Amerikában. A kalandos útról a trió jó szokásához híven remek útibeszámolót készített!

Az elsõ helyszín New York volt. "Leszállás után, elsõ utunk a Time Squere-re vezetett, hiszen kora este érkeztünk, és a neonreklámokkal, párját ritkító hatalmas ledfalakkal tarkított tér ilyenkor a leglátványosabb!" - mondta Zsolti. A "nagy almában" töltött 5 nap alatt megnézték Madame Tussauds panoptikumát, ahol a hírességek viaszszobra van kiállítva, majd a "Believe it or not" (Hiszed vagy nem) címû kiállítást, ahol elképesztõ érdekességekkel szembesül a látogató. Voltak az Empire State Building legfelsõ emeletén - mivel ez a város legmagasabb épülete, gyönyörû a kilátás -, a Central parkban, a Brooklyn hídon és még rengeteg feledhetetlen helyen.

A következõ repülõút Miamiba vezetett, ahol szintén 5 napot töltött a csapat. "Kocsit béreltünk, és úgy fedeztük fel a gyönyörû óceánparti várost, majd Florida jó részét!" - meséli Betti. Látnivalóban itt sem volt hiány! Jártak például a Miami Seaquariumban, ahol rengeteg egzotikus hal, cápa, tengeri tehén, krokodil, rózsaszín flamingó, papagáj, különleges hüllõ és többféle delfin show látható. Elutaztak az Everglades nemzeti parkba is. Itt Airboat tour-on vettek részt... az aligátorok között. (Az airboat egy olyan csónak, amit egy repülõgép motor hajt, de a propeller a levegõt hajtja...) Ezeken kívül a DESPERADO sztárjai jártak a Miccosukee Indián faluban is. Hasonlóképp voltak a Palm-szigeten (megnézték, hol lakott egykor Al Capone), a Hibiscus-szigeten és a Star-szigeten, ahol ismert sztárok és a leggazdagabbak élnek!

"Csak olyan feltétellel engedtek be minket a szigetre, ha nem fotózunk, nem szállunk ki a kocsiból és még nem is állhatunk meg. Ennek ellenére sikerült lencsevégre kapnunk Beyoncét és Jay-Z-t reggeli futása közben, amibõl nagy botrány lett, mert úgy kellett kimenekülnünk a szigetrõl, nehogy elkobozzák a gépeinket" - mesélt a nem mindennapi ügyrõl Zoy!

Ezt követõen a trió megnézte a Bayside-ot, ami Miami egyik híres kikötõje és rengeteg bevásárlóközpontjának, vendéglõének helyszíne. Elkocsikáztak Key Westre, az USA legdélibb pontjára, ahonnan csak 90 mérföld Kuba. Itt lakott egykor Ernest Hemingway, akinek a házát, valamint az 1-es út 0 mérföldes pontját is megtekintették hõseink.

Az ezt követõ éjszakákat mindig más és már városban töltötték. "Kirándultunk Naples-be, Florida nyugati partjára, ahol az egyik legszebb, fehér homokos tengerpart várt bennünket, és ahol a legtöbb milliomos él az USA-ban. Majd Sarasotaban töltöttük az éjszakát, és itt még csak éppen kezdtünk belejönni az utazgatásba!" - tette hozzá Zoy!

"Másnap a keleti parton fekvõ Cape Canaveralra mentünk, és megnéztük a Kennedy Space Centert. Itt található a Nasa ûrközpontja, ahonnan az ûrrepülõgépeket indítják, valamint szerelik össze. Láttunk kiállítva rengeteg ûrhajót, ûrrepülõgépet, kipróbáltuk az ûrhajó szimulátort, és 3 dimenziós filmet néztünk az ûrállomások mindennapjáról és a súlytalanságról. Hihetetlen élmény volt, még most is beleborsózik a hátam!" - mesél Zsolti.

"Ezt az éjszakát Orlandóban töltöttük, ami egy gyönyörû nagyváros, tele látnivalóval! Egy gyors alvás után a Universal Stúdióban töltöttünk egy egész napot. Nyitástól zárásig! Ez egy hatalmas park, ahol eredeti filmdíszletek között lehet 3 és 4 dimenziós filmbemutatókat látni (pl. Shrek, Terminator), valamint különféle leírhatatlan, de nagyon valósághû filmbéli helyszíneken (pl. Twister) bújhatunk bele a szereplõk bõrébe! Kalandos utazásokat tehettünk lélegzetelállító hullámvasutakon (pl. Men In Black, Múmia, E.T.) Részesei lehettünk meséknek, katasztrófáknak, horror jelenteteknek testközelbõl" - lelkendezik Betti.

"Nagy örömömre voltunk a Hard Rock Caféban New Yorkban, Miamiban, Key Westen és Orlandóban is, ahol jókat ettünk, és ugye látnivalónak sem utolsó! Vagyis kihagyhatatlan! Jól meg is fertõztem vele a többieket!" - teszi hozzá fülig érõ szájjal Zsolti.

Az utolsó estét ismét a nyugati parton, Tampaban töltötték, és onnan repültek New Yorkon át vissza Ferihegyre.

Ezt követõen Betti Olaszországban töltött egy hetet, aholis a szánkópályákat hódította meg, és a síelés szépségeit ízlelgette, Zsolti pedig szintén egy hétig Ausztriában snowboardozott, szinte éjjelt nappallá téve! Ezalatt Zoy! barátjuk már próbált az új lemez elõkészületeire koncentrálni.

Ezek után mit is mondhatnánk? Betti, Zsolti és Zoy! valóban nem bort iszik és vizet prédikál, ugyanis nekik - ahogy aktuális slágerük címe mutatja - tényleg "Kerek az élet!"

Szólj hozzá!

Címkék: média magyar bulvár énekes énekesek együttesek énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.