HTML

Friss topikok

István nyerte a Nagy Fogyás döntőjét!

2008.02.12. 22:49 bellini

A pirosak versenyzője 90,6 kg-os, vagyis 46,8 százalékos fogyással diadalmaskodott a fináléban.

A Nagy Fogyás döntőjét Gáspár Laci nyitja Máté Péter feledhetetlen dalával - Zene nélkül mit érek én -, majd érkeznek a trénerek: Béres Alexandra és Schobert Norbert.

„Igen, valóban sikertörténet volt a múlt hét. Anita és Milán egészen elképesztő volt! Nagyon jó volt megélni az örömüket!” (Szandi)

„Életem legkeményebb fél éve volt. Hat csodálatos embert ismertem meg. Nagyon sok mindennel kellett megküzdenem…” (Norbi)

A főszereplőkre, A Nagy Fogyás döntőseire sem kell sokat várni: Edina, István, és Péter a stúdióban. Csak arra várnak, hogy a mérlegre álljanak. Egy olyan pillanat, amely az elmúlt fél év minden pillanatát meghatározta…

„A végén már napi négyszer másfél órát edzettem, főleg futás volt, és fekvőtámaszok. A párom egészséges ételeket főz, Szandiék segítettek neki. Ha a számszerinti adatokat nézzük, kisebbek voltak az esélyeim, de bíztam Szandiban, és a saját lelkemben: most azt mondom, 51 százalék, hogy én nyerem…” (Ferencsik István)

„Végre jó rám az a szoknya, amit hét éve hordtam. Megbeszéltük Norbival, hogy tovább folytatom a fogyást. És igen, megvan a szerelem is: Tominak úgy is kellettem, nagynak…” (Nagy Edina)

„Lehet, hogy most ketten is beleférünk a régi rózsaszín ingembe. Ezért Agócs Gábor barátomnak szeretném adományozni. Ő éppen belefogyott…” (Vizl Péter)

És igen, elérkezett a pillanat: a játékosok fellépnek a mérlegre… A tét óriási… A feszültség tapintható…

Péter: 153,3 kg volt – 86,6 kg lett (66,7 kg, vagyis 43,5%-os fogyás)

„Bármelyikünk nyerhet, de örülök, hogy föl tudtam venni a versenyt Istvánnal, irodistaként!”

Edina: 118,4 kg volt – 78,6 kg lett (39,8 kg, vagyis 33,6%-os fogyás)

„Nem vagyok elégedett: negyven kilót akartam fogyni…”

István: 193,7 kg volt – 103,1 kg (90,6 kg, vagyis 46,8%-os fogyás)

"Igen, mindig is győzni akartam! Amikor nehéz volt, és már nem tudtam edzeni, akkor jött egy kedves mondat, vagy egy kedves mosoly. Nagyon köszönöm Béres Alexandrának, hiszen mindig őszinte a mosolya!" (István, a verseny győztese)

István nyereménye: egy lakás és egy egzotikus nyaralás.

A közönségdíjas versenyző: Anita, nyereménye egy infraszauna.

Forrás: nagyfogyas.hu

6 komment

Címkék: média tv celeb magyar hír sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr82337008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gus · http://gus.freeblog.hu 2008.02.13. 07:40:12

nagyon komoly. lefogyott egy embernyi kilót. :-)

bellini · http://doily.hu 2008.02.13. 08:08:12

Hihetetlen. Amúgy én mindvégig Szandrának és neki szurkoltam. Láttad a nyertes kihirdetése után Norbi milyen irigységgel nézett többször is ? Olyan egy álszent, s nem tudja leplezni. A verseny alatttöbbször kimutatkozott az irigysége. Míg Szandrán sosem láttam ezt.

gus · http://gus.freeblog.hu 2008.02.13. 11:22:22

szerintem fél magyarország a norbi arcát leste. mi is. botrányos volt.

bellini · http://doily.hu 2008.02.13. 11:28:08

Valóban nem tudta leplezni irigységét. Sosem tudta. S amint megfigyelted, hogy ki volt találva az egész, remélve, hogy ezzel jól tünteti fel magát. A kislányával jelent meg a színpadon (az anyukák otthon biztos olvadoztak a gyönyörtől), Peti édesanyja egyik megjegyzésében hozzátette, hogy fia tisztességes úton adta le a kilókat. Szóval volt ott gyűlölködés és irigység a javából.

Horváthné Zsuzsa Gólyáné 2008.02.13. 21:50:34

Istvánnak drukkoltunk és ezúton is gratulálunk neki !

green 2008.02.15. 14:40:19

Utálom az Istvánt, meg a Milánt, meg az egész köcsög piros csapatot Szandival az élen!!! Milyen ember az olyan, aki versenyzabálást rendez egy hat gyermekes anyukával, csak hogy láthassa a sznob anyját!?
süti beállítások módosítása