HTML

Friss topikok

Vigyázzatok mit irtok, sofőrök

2008.02.02. 13:57 bellini

Baleset utáni jegyzőkönyvi bejegyzések:

- a másik autó belém jött, anélkül, hogy figyelmeztetett volna a szándékáról

- egy szemből jövő, leparkolt kamionnal ütköztem

- egyenesen haladtam, amikor ránéztem a mellettem ülő anyósomra, ezután az árokba hajtottam

- miközben egy legyet akartam leütni, nekimentem egy oszlopnak

- miközben az útelágazáshoz értem, a semmiből egy Stop tábla jelent meg, ahol azelőtt sosem volt Stop tábla.

- Nem sikerült az autót időben megállítanom

- Egy láthatatlan autó jelent meg a semmiből, megütötte az autóm utána meg nyoma veszett

- A gyalogos nem tudta merre menjen, így elütöttem

- A villanyoszlop vészesen közeledett, ki akartam kerülni, de túl gyorsan jött

- Dudáltam a gyalogosnak, az azonban csak bámult rám

- Egy biztosítási papíron (a vezető elütött egy tehenet):
- Hogyan figyelmeztetett ön ? – Dudáltam
- Hogyan figyelmeztetett a másik ? – Múúúúúúú

- Kitört szélvédő! Ismeretlen tettes. Biztos Voodoo

- Az előttem lévő autós elütött egy gyalogos, aki felállt, így én is elütöttem

Szólj hozzá!

Címkék: blog humor vicces blabla

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr52322069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása