HTML

Friss topikok

Kovácsovics Fruzsinát megfenyegették

2008.01.08. 10:57 bellini

BUDAPEST – Kovácsovics Fruzsinát (19) megfenyegették! A Csillag születik bájos énekesnője több levelet is kapott, amelyben megígérték neki: megbüntetik, mert a fenyegető szerint csalt a szavazásnál. A lány azóta nem mer egyedül otthon maradni, és fél kíséret nélkül az utcára menni.
 
Arról már hallottunk, hogy egy tehetségkutató verseny eredményével nem mindenki ért egyet, hiába, ízlések és pofonok különfélék, de vajon milyen ember fejezi ki úgy a nemtetszését, ahogy Kovácsovics Fruzsinával tette egy ismeretlen? A lány ugyanis több levelet is kapott egy zaklatótól, aki azzal vádolta meg, hogy pénzért vette a szavazatokat, amivel bejutott a döntőbe, emiatt hetek óta alig tud aludni, hiszen a fenyegető azt ígérte: megbüntetik őt. Azt követelték tőle, hogy önként jelentse be: pénzért vásárolta a szavazatokat.

– Azóta másra sem tudok gondolni, csak arra, hogy vajon mire lehet képes egy olyan ember, aki ilyeneket ír – mesélte az énekesnő. – Ráadásul az időzítése is azt sejteti, hogy az illető mindent alaposan eltervezett: pont a döntő előtti pénteken kaptam meg az első levelet.

Ráadásul nem is sejtettem semmit, hiszen több rajongói levelet is kapok nap mint nap, ezt is ki bontottam, és majdnem elállt a lélegzetem, ahogy elolvastam. Mondanom sem kell, hogy nagyon megijedtem, de arra figyeltem, hogy ez a teljesítményemre ne legyen kihatással. Azt is írta az az őrült, hogy ha én nyerem meg az autót, akkor az sem lesz sokáig az enyém.

Fruzsi annyira megrémült, hogy azóta jóval körültekintőbb. Sőt, nem szívesen marad otthon egyedül, ha a családja még sincs otthon, alaposan bezárkózik a házba.
– Kiderítette, hol lakom, tudja anyuék nevét is. Azóta félek, ha egyedül vagyok otthon. Apuékkal megbeszéltük, hogy egyelőre nem teszünk feljelentést, de ha még egyszer jelentkezik, akkor megtesszük a szükséges lépéseket.

Forrás: blikk.hu

Szólj hozzá!

Címkék: média celeb bulvár pletyka sztár énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr82289256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása