Két fogorvos pert nyert a francia Lacoste óriáscéggel szemben, így mostantól a két orvos nyugodtan használhatja a zöld krokodilt cégük emblémájaként.
Dr. Simon Moore és Dr. Tim Rumney azt nyilatkozta, azért választották a krokodilt ismertetőjelükként, mert a hüllő híres fogairól.
Ez azonban nem tetszett a Lacoste cégnek, a cég ügyvédjei szerint a krokodil túl hasonló volt a cég által használt állatéhoz, így a kettő megtévesztheti az embereket. Miután a cég első fokon elvesztette a pert, a Lacoste egy kimondottan márkanevekre szakosodott céghez fordult, és másodszor is perbe adta a két dokit.
Az új ügyvédgárda sem tudott segíteni a Lacoste perében, a bírák szerint a két logo nem ugyan az. A Lacoste cég logoja a francia teniszező Rene Lacostetól származik, akit az 1920-as években Aligátornak becéztek.
„Azért tetszett meg nekünk a krokodil design mert természetes módon asszociál a foggal” – nyilatkozta Dr. Moore a Times magazinnak.