HTML

Friss topikok

Tranzident zenéjével doppingolt a világbajnok spor toló!

2007.12.06. 20:34 bellini

10 nap alatt 38 km úszás, 1800 km kerékpározás, 422 km futás. Tamás Zsolt a 2007 évi összetett ultratriatlon világbajnoki címmel tért haza Mexikóból. A kivételes sikerhez Tranzident zenéje is hozzájárult. De nézzük, hogyan is találkozott az élet két különböző területén sikeres magyar útja.

Zsolt az amerikai háromszoros Ironman világkupafutamon figyelt fel az egyik amerikai versenyző folyamatos és egyenletes teljesítményére. A verseny után megtudta, hogy a nagyon hosszú ultra Ironman versenyeken illetve ultrafutóversenyeken rendszeresen trance zenét hallgat sportolótársa. Elmondása szerint ez a zene megnyugtatja és ellazítja.

"Hazaérkezésünk után az internetet böngésztem a trance stílus magyarországi képviselői után. Így találtam Tranzident managerére, Szabó Andira, aki később összehozott minket. Andinak és Balázsnak elmondtam, hogy 4 hét múlva Mexikóban indulok a világ legkeményebb triatlon versenyén. Ez a verseny 10 napon át napi 3,8 km úszást, 180 km kerékpározást és egy maratoni futótávot (42,195 km) tartalmaz, ezért tízszeres IRONMAN-nek is hívják. Elmondtam, hogy itt fog eldőlni a 2007-es év világbajnoki címének sorsa. Mivel a maximumot akartam kihozni magamból, ezért zenei stílust váltottam. Az eddigi versenyeken a gyerekkori kedvenceket, U2-t és Queen-t hallgattam, de a virginiai verseny alkalmával azt tapasztaltam, hogy állandóan változott a hangulatom a különböző ritmusú illetve dallamú zeneszámoktól." - nyilatkozott a Vasember.

"Így nem mertem nekivágni a Mexikói Világbajnokságnak. Andi javaslatára a trance hazai nagymesterének tartott, és a nemzetközi trance szakmában is elismert Tranzident Váradi Balázs dalait kezdtem hallgatni. 38 éves vagyok, de a zenéje útján egy olyan világ nyílt meg előttem, amiről soha nem tudtam, hogy létezik: hihetetlen hatással volt rám! Tranzident anyagát hallgatva valami elképesztő egyenletes és folyamatos teljesítménnyel küzdöttem le a 10 iszonyú kemény napot. Még Mexikóban voltunk, amikor hívtam telefonon Andit, és boldogan meséltem, hogy szinte repültem TRANZIDENT zenéjére! És ezt a legális "doppingszert" otthon is szívesen meghallgatom. Hálás köszönet!" - folytatta Tamás Zsolt.

A tavalyi idejét így 33 órával megjavítva - 141 óra 40 perc (a világon az 5. legjobb ídő!) - megnyerte az I.U.T.A. nemzetközi ultratriatlon szövetség 2007 évi összetett világbajnoki címét.

A távolságokat így is jellemezhetjük: Zsolt lakóhelyétől, Bonyhádról Pécsre (38 km) úszva, Budapest - Oslo távot (1800 km) bringával és Sopronból Hajdúszoboszlóig (422 km) futva tette volna meg. Mindezt 10 nap alatt.

Szólj hozzá!

Címkék: média zene celeb magyar bulvár sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr15254844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása